חנוכה 2022 בירושלים: אחרי שעץ האשוח הודלק בימק"א ושוק כריסטמס המסורתי יצא לדרך, שלל אירועים שמחכים לכם בימק"א הבינלאומית ירושלים.
4 צפייה בגלריה
הדלקת עץ אשוח בימק"א
הדלקת עץ אשוח בימק"א
הדלקת עץ אשוח בימק"א
(צילום: ימק"א ירושלים)

בין התאריכים 20-24.12 יערך פסטיבל ילדים, בין השעות 11:00-19:00. 20 שקלים. חינם לילדים מתחת לגיל 6. בפסטיבל מתחם משפחות וילדים: סדנאות, מתנפחים, איפור פנים, מופעים מיוחדים והפתעות.
-מוצ"ש 24 בדצמבר: הקונצרט המסורתי של ערב חג המולד. באודיטוריום ההיסטורי והקדום של ימק"א, בהשתתפות זמרים וזמרות, נגנים ותזמורות ומופע פעמוני מגדל ימק"א עליהם ינגן פרופ' גבי שפלר. עלות כרטיס 95 שקלים.

4 צפייה בגלריה
כריסטמס מרקט בימק"א
כריסטמס מרקט בימק"א
כריסטמס מרקט בימק"א
(צילום ארכיון: Jerusalem International YMCA)

מנהלת האירועים בימק"א ירושלים הבינלאומית, היאא דנדיס: "כל שנה טקס הארת עץ חג המולד מרגש אותנו כי הוא מסמן את תחילת חודש הכריסטמס. חודש בו אנחנו מנסים לשמח את העיר וכל תושביה: נוצרים, מוסלמים, ויהודים ובני כל הדתות כאחד. אני מזמינה את כולם להצטרף אלינו להארת העץ, לכריסטמס מרקט, לפסטיבל הילדים בחנוכה ולקונצרט".

קונצרט חג המולד

'פסטיבל הללויה' השני של התזמורת הסימפונית ירושלים שעומד השנה בסימן יצרים ותשוקות מזמין את כולם לקונצרט חג המולד של תזמורת הבארוק ירושלים, בניצוחו של דוד שמר שיתקיים בימק"א ב-27.12, ובו יצירות מיוחדות לחגיגות המולד פרי עטם של באך, ויוולדי, וקורלי, לצד בכורה עולמית ל׳קונצ'רטו דה קאמרה׳, מאת אבנר חנני – בהזמנת תזמורת הבארוק ירושלים – עם דניאלה סקורקה (סופרן), הגר שרביט (מצו סופרן), איתמר הילדסהיים (טנור), גיא פלץ (בריטון) ומרושה ברזווצ׳ק (סלובקיה, זוכת תחרות TARF 2020, חלילית).
מתי: 27.12.22 | שעה 20:00 | איפה: ימק"א

כריסמס מרקט בשער החדש בעיר העתיקה בירושלים

במהלך דצמבר יחגגו גם ברחבי הרובע הנוצרי ברחוב השער החדש ולאורך החומות המובילות אליו, את חג המולד. את החג יציינו בהפנינג חגיגי בהתאם למיטב המסורת הנהוגה ברחבי העולם בשווקי הכריסמס השונים, ובכל ערב תתקיים בשער החדש הופעה מוזיקלית של הרכבי כריסטמס קרול.

4 צפייה בגלריה
הכריסמס מרקט בשער החדש בירושלים
הכריסמס מרקט בשער החדש בירושלים
הכריסמס מרקט בשער החדש בירושלים
(צילום: יח"צ- הרשות לפיתוח ירושלים)

4 צפייה בגלריה
כריסטמס בשער החדש
כריסטמס בשער החדש
כריסטמס בשער החדש
(צילום: יח"צ - הרשות לפיתוח ירושלים)

קונצרטים בכנסיות וברובע הנוצרי: הקונצרטים יערכו בשיתוף פעולה עם אומנים, מוסיקאים וכוחות יצירתיים אחרים מהעיר העתיקה ומזרח העיר. הם יתקיימו במוקדים שונים ברובע הנוצרי: בכנסיית הפטריארכיה הלטינית, בכנסיית סן סלוודור בשער החדש, ובאולם הקונצרטים של מגניפיקט בתוך קוסטודיה טרה סנטה.
הקונצרטים יתקיימו בתאריכים 15/12; 22/12 ; 25/12 | הקונצרטים יהיו כרוכים בהרשמה מראש באתר ובתשלום סימלי.
סיורים: מערך סיורים מודרכים ברובע הנוצרי. הסיורים יצאו מהשער החדש ויהיו כרוכים בהרשמה מראש באתר ובתשלום סימלי.
תערוכת כדורי שלג: תצוגה של כדורי שלג גדולים תוצב לאורך רחוב האחים עד לבית של סנטה קלאוס.
קראו גם:
תאריכים: 15-22/22 | מקום: הרובע הנוצרי מתחם שער חדש | שעות: החל מ-17:00 | חניה חינם - בכיכר ספרא החל מ-19:00.