14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

טלה - הכוכבים מחזירים אתכם השבוע לשגרה עם כוחות רעננים ומחודשים. חלק מהחששות נעלמים בנוגע: לעבודה, קידום עסקים ולימודים. בלבול בשטח הרגשי בנוגע לפרידה או לריחוק מבן/ת הזוג שהשארתם לבד עם רגשות מעורבים וכואבים. אתם מתמודדים לבד עם בעיה רגשית ישנה. אתם חוששים אבל הזמן להוציא רעיונות אל האור. הלימודים או הקידום הערכי בסולם הקריירה מעסיקים אתכם. סיבה מרגשת הקשורה לאירוע חשוב סוחפת אתכם אליה. אתם מקבלים אות מעולם אחר ומתרגשים מכך מאוד. הזמן באמת על ייעוץ אישי ממוקד מטרה.
שור - ליוצרים שביניכם: מחמאות רבות מהצד היצירתי שוב גורמות לכם לחשוב על פיתוח הקריירה האמנותית אותה זנחם מאחור. גורם רגשי עשוי להפוך דעתו אל צד השלילה. מלכודת רגשית תפסח עליכם. טיפ: לא לעזוב מקום עבודה גם אם קשה לכם, זה לא הזמן להסבה מקצועית. הקשרים החדשים יסייעו לכם להגיע קרוב לצלחת בעבודה. הזמן לנצל את האנרגיות החיוביות למיסוד קשרים ולעיצובם מחדש. רגשות כלפי נושא הקשור לירושות ולמשפט ממון - לאחר מסכת של פרשה כאובה וסבוכה. הזמן לקצת ספורט וטיפוח היופי.
תאומים - במידה ולא תהיו לחוצים, חופרים... ועצבנים מדי תזכו השבוע לרגעים מרגשים בחברת בן/ת הזוג. אתם צפויים לעליה הדרגתית בהכנסה. הצלחה במישור הקריירה תחל בקרוב אבל תחששו שהכול זמני ולא קבוע. תכניות מגירה הקשורות להסבה או לשינוי בעבודה יוצאות אל הפועל. אתם פעילים חברתית אבל 'האינטימי' חשוב לכם יותר. אתם מוצאים את הדרך לקדם את העסק, זאת ולאחר שלא ליקקתם דבש בחודשים האחרונים. בזוגיות אתם ממשיכים לתת הרבה יותר מאשר אתם מקבלים. צלצלו לייעוץ מקצועי בנוגע לצד הרומנטי והכלכלי.
סרטן - השבוע מלא ברגשות ופעילות למען אחרים: המשפחה, הילדים, החבר, הבעל או יחסים – בעבודה אלה מסוג הדברים המעניינים אתכם כרגע. הזמן לעסוק בנושאים רוחניים על מנת להגיע לרגיעה שכלית בנוגע לבעיות המטרידות אתכם. בעבודה יחמיאו לחכמת החיים שלכם. אתם מחפשים לשפר את החיצוני ולא מצליחים, זה הזמן לעלות או לרדת במשקל. אתם מרגישים רגשת מעורבים כלפי מישהו וקשה לכם להתבטא כראוי. הנשואים, המאוהבים או הגרים ביחד: חפשו ייעוץ אישי מקצועי על מנת לפתור בעיות, צלצלו ולא תתחרטו על כך.
אריה - ליוצרים שביניכם: השבוע תקצרו מחמאות רבות מהצד היצירתי דבר ששוב גורם לכם לחשוב על פיתוח הקריירה האמנותית או העצמאית - אותה זנחם... הרחק מאחור. למי שלא עובד הסיכויים הם יותר 'עכשיו', למרות שגורם רגשי, או תעסוקתי, עשוי להפוך דעתו, אל צד השלילה. מלכודת רגשית תפסח עליכם. טיפ: לא לעזוב מקום עבודה, גם אם קשה לכם, זה לא הזמן להסבה מקצועית. הקשרים החדשים יסייעו לכם להגיע קרוב לצלחת בעבודה. הזמן לנצל קשרים ולעצבם מחדש. כעסים בנושאי: ירושות ולמשפטי ממון, או חובות.
בתולה - אתם מתרגשים מהתקווה בתחום הקריירה, אני מציע לכם שלא... להיסחף, הקידום אמנם יגיע אך במועד יותר מאוחר, זכרו שהעיקר זה לעבוד ולחכות להזדמנות שבפתח. אגב מומלץ לכם שלא לעזוב עבודה. למהססים ולמובטלים: מי שמחפש עבודה צריך לצאת ולחפש אותה בדיוק השבוע. המשפחה מתנגדת לכעסים הפנימיים שלכם ולא מבינה אתכם כראוי. בזוגיות ובעבודה אתם צריכים להעז ולומר את כול מה שיושב לכם על הלב ועל הנשמה. הרווקים שביניכם: סימנים למשהו חיובי מבחינתם. למועסקים: הממונים עליכם בעבודה יזכו אתכם ביחס ליבראלי ופשרני.
מאזניים - הדגש השבוע על: חשיבה זהירה ונכונה, כספים, קריירה, רומנטיקה ועל הבית. עוסקים באומנות ילדים, קייטנות או חינוך מיוחד- מצפים ימים מוצלחים מבחינתם. אתם מונעים בדחף לשינוי: במשרד, בבית ובכל מקום בו אתם חיים. טיפ: תגלו סבלנות, רסנו את הצורך להתפרץ ואז כולם ינסו לשתף פעולה אתכם. טיפ: אל תחזיקו ברוגז כלפי בן/ת הזוג, סלחו ותנסו לתקשר בדרך של שלום ופשרה, לאחר מכן הכול יזרום. השתדלו להיות פחות רכושניים וקנאים כלפי בן/ת הזוג, למרות העובדות המחשידות- לכאורה. הזמן לספורט ולטיפוח היופי.
עקרב - רעיונות מקוריים יסללו בפניכם דרך למצוא פרי בעמלכם, אבל זה לא יספק אתכם, זכרו 'הסבלנות משתלמת בסוף'- 'וממש 'לא בהתחלה. צאו למקום שקט אחר, רעננו תכניות ישנות על מנת לשוב מאוחר יותר אל מסלול הגשמתן. אם תעשו כן תתמלאו בהשראה הישנה המוכרת והטובה. הכישרונות שלכם ימשיכו ויעלו על פני השטח. בזוגיות: הרגשות יתפסו את השורה הראשונה וגם את התחתונה. הנשואים: לחץ מתמשך בנושא כספים ונאמנות בן/ת הזוג...עומד בפני פיצוץ. בתקופת הקיץ הנוכחית כדאי יהיה לכם לפנות לייעוץ מקצועי ורומנטי.
קשת - השבוע כדאי שתתחברו לחשיבה עצמית חיובית, אל תמעיטו בערכה של מחמאה כלפיכם. אתם חווים לחיצות נפשית סמויה, הילחמו בה, אל תיתנו לגורמים עוינים לשבור את רוחכם. תחום המכירות ישתפר. עבודה: מצב הרוח הטוב והקליל חוזר אליכם בקרוב בגדול. שמרו על סודיות הקשרים הסודיים מעיניים... של אחרים. אתם ממשיכים לתת יותר מאשר מקבלים. אתם דואגים לילדים ולגורלם בכול התחומים החשובים. אתם מרגישים כחסומים, כמו שמישהו עצר אתכם מלהתקדם הלאה. על מנת ליישב סכסוך כספי או אישי מתמשך עליכם לשקול לפנות לייעוץ מקצועי.
גדי - ימים שמחים לפניכם. יחד עם זאת אתם חייבים להתחבר לעצמכם מחדש ופחות לבכות על החלב שנשפך. אתם חשדנים ומתרגזים מאוד בקלות. לעובדים בשורה: הקידום בעבודה יגיע בקרוב, אלה שלא עובדים צפו להזדמנות למצוא עבודה. אתם מתגעגעים לבן/ת שסיימתם איתו/ה את הקשר. מישהו שאתם חשובים לו יפתח לכם דרכים חדשות במישורים חשובים. הפנויים רגשית: העבר יחל פתאום לצוף, בגלל מערכת כושלת עכשווית. אתם לא יודעים באם להמשיך להישאר בעבודה או באם לעזוב. הפתעה בנוגע לכספים שיגיעו לכם. לא לדאוג מתחום הבריאות.
דלי - מחכה לכם שבוע קופצני, הפכפך, אך מחויך. דרך המחשב או בהפעלת קשרים, תמצאו הצעות עבודה או משהו שייתן לכם את הקפיצה בתחום הקריירה. אתם לא מחכים שהמזל יגיע לחייכם, אתם מזמינים אותו וזה המעשה הנכון לעשות בימים קשים וטרופים אלה. הזמן לעסוק בנושאים רוחניים על מנת להגיע לרגיעה שכלית. בבית...אתם סובלניים בדרך כלל, מבלי שתהיו אשמים, פשוט יוציאו אתכם... מגדרכם. אל תוותרו על המגיע לכם. צאו לחלק את זמנכם בין חברים ותיקים וטובים. המלצה: צאו אל חיק הטבע ובעיקר לים.
דגים - השבוע שלכם עמוס. אתם משדרים ביטחון. רעיונות מקוריים יסללו בפניכם דרך למצוא פרי בעמלכם, אבל זה לא יספק אתכם, זכרו כי 'הסבלנות משתלמת בסוף'- לא בהתחלה. אתם מלאים בהשראה המוכרת והטובה. הכישרונות שלכם יעלו על פני השטח. בזוגיות: הרגשות יתפסו את השורה הראשונה וגם את התחתונה. רגישותכם כלפי המשפחה הקרובה גבוהה במיוחד. הנשואים: לחץ מתמשך בנושא כספים ונאמנות בן/ת הזוג יגיע לכדי פיצוץ זמני. כדאי בעקרון בתקופת הקיץ הנוכחי לפנות לייעוץ מקצועי בנוגע לתחום הכלכלי והרגשי - זה הזמן הנכון ביותר.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.