2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו. צילום: עמית שאבי
בנימין נתניהו. צילום: עמית שאבי
בנימין נתניהו. צילום: עמית שאבי
יו"ר ארגון ההורים בעיר, אריק קפלן, הוציא אמש (ד') מכתב בהול לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו הוא מבקש ממנו לדחות את הצבעתו בסיבוב השני ביום שלישי הקרוב. על פי טענת ביה"ס "אוולינה דה רוטשילד" עקב הצבעת נתניהו במתחם הלימודים יסתיימו מוקדם יותר.
הורי התלמידים בבתי הספר "אוולינה דה רוטשילד" ו-"פולה בן גוריון" קיבלו הודעה מהנהלת בתי הספר בו נאמר להם שהלימודים יסתיימו ביום שלישי בשעה 12 בצהריים, כולל צהרונים וחוגים.
לאחר שהורים רבים מחו על הפסקת יום הלימודים, החליט ארגון ההורים להוציא מכתב לראש הממשלה ובו הוא מבקש ממנו לדחות את ההצבעה לשעת ערב או לבחור קלפי אחרת.
"שמחנו לשמוע כי הינך מתכוון לממש את זכותך החוקית ולהצביע בסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית ירושלים", רשם קפלן, "עם זאת, מתברר שלאור הגעתך המתוכננת לקלפי הוחלט כי הלימודים בבתיה"ס היסודיים 'אוולינה דה רוטשילד' ו'פולה בן גוריון' יופסקו בשעה 12:00 וכל הילדים יישלחו הביתה".
2 צפייה בגלריה
המכתב ששלח ארגון ההורים בירושלים
המכתב ששלח ארגון ההורים בירושלים
המכתב ששלח ארגון ההורים בירושלים
"אני משוכנע שיש דרכים שונות, מגוונות ויצירתיות על מנת לאפשר לכבוד ראש הממשלה לממש זכותו להצביע"', סיכם קפלן, "החל מהצבעה בסוף היום וכלה בהבאת הקלפי למשכנו".
מוקדם יותר נמסר ממנח"י: "ככלל, על פי הנחיית ראש מינהל חינוך, הלימודים בירושלים יתקיימו ביום הבחירות ב-13.11.18 כסדרם. על פי הנחיית המשטרה וגורמי הביטחון, במקרים פרטניים בלבד בהם לא ניתן למצוא פתרונות הולמים בהתאם לנסיבות, נדרש לקצר את יום הלימודים. העירייה פועלת ככל הניתן על מנת לאפשר לכלל תלמידי ירושלים והוריהם שגרת לימודים קבועה ובטוחה".
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הנושא לא נתון להחלטתנו מאחר וקיבלנו את ההנחייה מהשב"כ".