1 צפייה בגלריה
משה ליאון. צילום: יואב דודקביץ'
משה ליאון. צילום: יואב דודקביץ'
משה ליאון. צילום: יואב דודקביץ'
בהודעה שפרסם היום (א') הודיע משה ליאון, המועמד לראשות העירייה כי לא יגיע לדיון הערב בנושא מתחם התחנה. זוהי הפעם השנייה שבה נעדר ליאון מדיון בנושא המתחם.
"לצערי, מועצת העיר הפכה לקרקס חסר משמעות. נציגי ציבור, שטובת העיר ירושלים אינה בראש מעייניהם - הפכו את מליאת המועצה לבימת שיסוי בין המגזרים והאוכלוסיות השונות בעיר כחלק מקמפיין פוליטי.
"כפי שאמרתי בישיבות קודמות, בכוונתי לשמור על הסטטוס קוו ועל האחדות בין הציבוריים השונים. שום תועלת ממשית לתושבי ירושלים לא תצא מהדיון המפלג שיתקיים הערב, ולכן לא אטול בו, ובדיונים דומים מסוג זה חלק, עד לכינון מועצת העיר בראשותי, שתדע לטפל בהידברות וברגישות רבה בסוגיות החשובות לירושלים תוך שמירה על הסטטוס קוו", כך מסר ליאון.
כמו כן, הערב תתקיים ישיבה שתדון על הערר שאמורה להגיש העירייה למועצה הארצית לתכנון ובניה. "בירושלים חייבים לדעת לחיות כולם ביחד זה לצד זה ואסור שקיצונים יכתיבו כיצד היא תתנהל", אמר ברקת.
יו"ר "מצילים את ירושלים", ומועמד לראשות העירייה עו"ד יוסי חביליו מסר: "ליאון מוכיח פעם אחר פעם שהוא לא יותר מבובה שמופעלת על ידי החרדים. החלטתו שלא להשתתף היום בדיון במועצת העיר על מתחם התחנה, לא נובעת משום ערך. חוץ מהערך למצוא חן בעיני העסקנים החרדים, אין לליאון שום ערך אחר. בהעדר תמיכה מהציבור הפלורליסטי, מחזר ליאון אחרי תמיכת החרדים שבעבורה הוא מוכן למכור את ירושלים ואת תושביה".