1 צפייה בגלריה
משה ליאון. צילום: יואב דודקביץ'
משה ליאון. צילום: יואב דודקביץ'
משה ליאון. צילום: יואב דודקביץ'
לאחר הודעתו הרשמית של ראש העירייה, ניר ברקת, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר, הכריז היום (א') רשמית חבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, משה ליאון, כי ירוץ בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים.
ליאון: "לפני חמש שנים החלטתי לשים את חיי הקודמים בצד, הפניתי את כל מאמציי, יכולותיי וכישוריי לטובתה של העיר ירושלים. השקעתי את כל כולי למען הבירה כחבר מועצת העיר והעמקתי את מעורבותי בניהול העיר. בשנים האחרונות עבדתי לצידו של ניר ברקת ואני מודה לו על תקופת העשייה המשותפת, פעלנו יחדיו והצעדנו את העיר קדימה, תרמתי רבות לפיתוחה של העיר והיום אני מוכן יותר מאי פעם לקדם את בירת ישראל קדימה עוד יותר".
ביום שלישי הקרוב, יקיים משה ליאון הרמת כוסית חגיגית, לכבוד חג הפסח, במלון קראון פלזה ירושלים, שבו צפוי לשאת את נאומו. האירוע יתקיים בהשתתפות מאות חברים ואישי ציבור רבים התומכים במועמד.
ליאון, המכהן בחמש השנים האחרונות כחבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים בעיריית ירושלים, הביא בשורות רבות לתושבי הבירה, כאשר האחרונה והחמה ביותר היא השפעתו המכרעת מול משרדי הממשלה על תקציב הבירה לשנת 2018.
ליאון, במקצועו רואה חשבון שבעבר כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה ויו"ר רכבת ישראל, מבין הלכה למעשה את אופן ההתנהלות של מוסדות המדינה ומכיר את העיר ירושלים וחסמיה על בוריים.