מסתמן: ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל ימונה לשגריר ישראל ברומא, איטליה. כשריאל הוא אחד מראשי העיר הוותקים ביותר בישראל והוא מכהן בתפקידו ברציפות מאז שנת 1992.
3 צפייה בגלריה
בני כשריאל
בני כשריאל
בני כשריאל
(צילום: שלומי כהן )
על הכוונה למנות את כשריאל לתפקיד השגריר, הודיע הבוקר (ראשון) שר החוץ אלי כהן, שמתכנן להביא את המינוי לאישור הממשלה.
3 צפייה בגלריה
מחפשים יועץ. עיריית מעלה אדומים
מחפשים יועץ. עיריית מעלה אדומים
מחפשים יועץ. עיריית מעלה אדומים
(צילום: שלומי כהן)
ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל מסר ל-mynet ירושלים: "מאוד מחמיא לי ההצעה וזה מאתגר להיות שגריר של ישראל. יש עוד מספר פרויקטים גדולים במעלה אדומים שחשוב לי לסיים. גם בעניין האישי המשפחתי זה לא פשוט לצאת את הארץ לשליחות. אני אשקול את ההצעה ואחליט סופית בימים הקרובים. מעבר לכל יש לציין כי ההחלטה עוד צריכה גם כמובן לעבור בממשלה וראינו, אפילו בתקופה האחרונה, שהיו הצעות שירדו בסוף מהפרק".
בינתיים, במקביל ולטענתו מבלי שידע על החלטת משרד החוץ, הכריז הבוקר עוד בטרם פורסמה ההודעה, פעיל הליכוד המשמש כיו"ר הנהגת ההורים העירונית במעלה אדומים, שלומי ירוחם, על כך שהחליט להתמודד ולרוץ לראשות העיר.

3 צפייה בגלריה
שלומי ירוחם
שלומי ירוחם
שלומי ירוחם
(צילום: פרטי)

שלומי ירוחם שירת במשמר הכנסת והיה ממקימי היחידה לאבטחת ח”כים במשמר. הוא מגיע להתמודדות אחרי פעילות ציבורית ענפה בתחום החינוך - הוא כיהן במשך עשר שנים כיו”ר הנהגת ההורים במעלה האדומים, שנתיים כיו”ר מועצת הנהגת ההורים הארצית ועוד שש שנים חבר הנהלה בהנהגת ההורים הארצית.
פורסם לראשונה: 12:04, 23.04.23