סגן ראש עיריית ירושלים, אלישע פלג לא יתמודד על מקום ברשימת הליכוד, כך נודע ל-mynet ירושלים. בעוד כשבוע וחצי צפויות להתקיים בחירות וכבר חמישה מועמדים חדשים הגישו את מועמדותם.
5 צפייה בגלריה
אלישע פלג. פורש אחרי 4 קדנציות
אלישע פלג. פורש אחרי 4 קדנציות
אלישע פלג. פורש אחרי 4 קדנציות
(צילום: רפי קוץ)
פלג חבר מועצה כבר ארבע קדנציות: בקדנציה הראשונה (1989 – 1993) נכנס לליכוד עם ארבעה מנדטים והיה מספר ארבע. בקדנציה השנייה (1997 – 1998), בבחירות של '93 היה פלג מספר 6 ונכנס לשניים לאחר שהחליף חבר מועצה אחר שפרש; בשנת 2008 עד 2013 – נבחר למועצה עם מנדט אחד; בקדנציה האחרונה (2018– 2023) קיבל הליכוד מנדט אחד.
פלג בתגובה ל-mynet: "אני עדיין לא החלטתי אם בכוונתי להתמודד בבחירות הפנימיות במועצת הסניף לרשימת הליכוד בעיריית ירושלים".
הגשת המועמדות הסתיימה, לא הגשת את מועמדותך? "לא הגשתי, פספסתי, זה לא תלוי אם אני רוצה".
זה אומר שאתה פורש? "אם איחרתי את המועד להגשת מועמדות המשמעות שאני לא מתמודד".
ומי מתמודד ליו"ר הליכוד בירושלים? הבחירות יתקיימו בעוד כשבוע וחצי ה-15 באוגוסט.

קראו גם:

אלו המועמדים ליו"ר הליכוד בירושלים:


  • עו"ד יאיר גבאי, 51, יליד ירושלים, נשוי וחמישה ילדים, עד לפני עשור שימש כחבר מועצת העירייה (המפדל) ירושלים במשך שתי קדנציות, בשנת 2009 הצטרף לליכוד כשהמפד"ל התפרקה. בעשור האחרון היה פעיל פוליטי ושוריין על ידי בנימין נתניהו ברשימת הליכוד לכנסת ה- 24 במקום 36. גבאי ממייסדי מרכז חיבה לתרבות יהודית, ובנו של ח"כ לשעבר אליהו גבאי (מפד"ל).

5 צפייה בגלריה
יאיר גבאי
יאיר גבאי
יאיר גבאי
(צילום: נתנאל כהן)

"אני מתמודד על ראשות רשימת הליכוד למועצת העירייה, ואני בטוח ביכולתי להצעיד את רשימת הליכוד להישג חסר תקדים בבחירות המונציפליות. אני מביא איתי ניסיון רב במערכות ציבוריות ובפרט במועצת עיריית ירושלים", אמר השבוע עו"ד גבאי.
  • כרמל אלעזר, 67, נשוי ואב לשישה ילדים, חבר מפלגת הליכוד ומתמודד על ראשות הליכוד, אלעזר משפחה ותיקה בירושלים וחבר ליכוד כבר עשרות שנים. "אני שמח על ההתמודדות ואשרת את תושבי ירושלים נאמנה", הוסיף אליהו אלעזר.

5 צפייה בגלריה
כרמל אלעזר
כרמל אלעזר
כרמל אלעזר
(צילום: פרטי)

  • אבי מויאל, 62, יו"ר מינהל קהילתי מורשה, וחבר מרכז ליכוד. "אני מתמודד למועצת העירייה וכמי שמכיר היטב את השכונות את העיר והמינהליים הקהילתיים ומתעסק עם הנושאים החברתיים והכלכליים שהם בראש מעניי ובמיוחד ירושלים השלמה. אני יודע שיש מה להציע בליכוד", אמר השבוע.

5 צפייה בגלריה
אבי מויאל
אבי מויאל
אבי מויאל
(צילום: פרטי)

  • אלעד ואזנה, 43, חבר מרכז ליכוד ופעיל חברתי בירושלים. "אני פעיל חברתי מזה זמן רב ועצם ההתמודדות שלי למועצה תוכל להביא לליכוד קהלים רבים שעד כה לא הצביעו לתנועת הליכוד בירושלים ובכך אגדיל את הכוח הצעיר במועצה", אמר ואזנה.

5 צפייה בגלריה
אלעד ואזנה
אלעד ואזנה
אלעד ואזנה
(צילום: פרטי)

  • אסנקה יוהנה טרם הגיב לכתבה.