1 צפייה בגלריה
להקת שלוה. צילום מסך מתוך ערוץ 12
להקת שלוה. צילום מסך מתוך ערוץ 12
להקת שלוה. צילום מסך מתוך ערוץ 12
הלהקה הירושלמית 'שלוה' ששבתה את ליבם של שופטי הכוכב הבא לארוויזיון בשלב האודישנים נכנסה הערב (ג') לנבחרת ה'כוכב הבא לארוויזיון'.
חברי הלהקה קיבלו מששת השופטים חמישה כחולים על הביצוע המרגש של השיר "איך אפשר שלא להתאהב בך". לאחר מכן, באופן מפתיע, שאל המנחה אסי עזר את השופטים האם הם מוכנים להעביר את הלהקה ישירות לנבחרת לפני שלב הסינון בסיום התכנית. ששת השופטים – שירי מימון, אסף אמדורסקי, קרן פלס, הראל סקעת, בן אל תבורי וסטטיק, ענו בחיוב.
"אני מאוד אוהב אתכם ומעריך אתכם בזכות מה שאתם מביאים, כי זה לא שאי אפשר. מתגברים על מגבלות אחרות ומחדדים חושים אחרים, והחושים שלכם מאוד מחודדים - בגלל זה אתם שרים כל כך יפה ומעבירים את השירים בצורה שאף אחד לא יכול להעביר אותה חוץ מכם. זו ההצלחה האמיתית שלכם", אמר סקעת. מנגד אמר אמדורסקי כי ישמח לשמוע את סולנית הלהקה ענהאל שרה שירים יותר מורכבים.
'להקת שלוה' מונה כ-15 נגנים ומוזיקאים, נערים ונערות מכל קשת האוכלוסייה וביניהם חברים עם צרכים מיוחדים המופיעים יחדיו על במה אחת שקמה כחלק מהתכנית של 'שלוה' של טיפול במוזיקה. הלהקה כוללת זמרים וזמרות, נגני קלידים, גיטרה, תופים וכלי הקשה.
בהצלחה!