1 צפייה בגלריה
צילום וידאו: מתן גרדשטיין
צילום וידאו: מתן גרדשטיין
צילום וידאו: מתן גרדשטיין
רשות הצעירים ומינהל תרבות ופנאי בעיריית ירושלים יערכו ביום חמישי הקרוב אירוע השקה ראשון מסוגו המוקדש לספורט אלטרנטיבי ולארגון "יוניטי" המקדם אותו בעיר.
האירוע יתקיים במתחם התחנה הראשונה ויכלול מופעים עוצרי נשימה ותחרויות פארקור, פריראן, בטוקדה, קפוארה ,אקרובטיקה חופשית, ברייקדנס ועוד. הכניסה חופשית לציבור הרחב.
צילום וידאו: מתן גרדשטיין
אז מה זה בעצם ספורט אלטרנטיבי? "ספורט אלטרנטיבי הוא כל ספורט שיש בו מעוף וחופש תנועה" מסביר גבריאל סמברג, יו"ר ארגון Unity, "מה שנהדר בו שהוא משמר את הסטייל הפרטי של מי שעוסק בו. זו אפשרות לעסוק בספורט תוך מתן ביטוי לאישיות שלך. מעבר לזה, הוא מעניק לעוסקים בו כישורים של התמודדות עם פחד, מאוד בונה את האישיות, את הביטחון העצמי וההישגיות. היתרונות הללו משליכים על תחומי חיים נוספים של כל מי שעוסק בספורט אלטרנטיבי".
"ארגון "יוניטי" נולד מהביקוש בשטח. הספורט האלטרנטיבי הולך ומתפתח בישראל ובירושלים בפרט, אבל חסרים לנו תשתיות, אולמות, פארקים, חוגים. ולכן כל מי שעוסק בספורט אלטרנטיבי עושה את זה לרוב ברחוב, ויש בכך סיכון. אנחנו רוצים למסד את זה. יוניטי מאגדת את כל החבר'ה שעוסקים בתחום. אנחנו רוצים לתת אלטרנטיבה לנוער וצעירים בירושלים לעיסוק בספורט ולהעלות את המודעות לנושא. בסופו של דבר המטרה היא הנוער והצעירים בירושלים, הפיתוח וההשקעה בהם. אני מזמין את כולם, הורים, ילדים, משפחות ונוער להגיע לאירוע שלנו ביום חמישי, לבוא, להכיר, לראות וליהנות ממה שיש לנו להציע. אני מודה לעיריית ירושלים על התמיכה בפרויקט, בלעדיה אירוע ראווה שכזה לא היה רואה אור."
האירוע יתקיים ביום חמישי, 30/8 בשעה 19:00, מתחם התחנה