לכבוד חג הסוכות ולאור הסגר החליטו בתזמורת הסימפונית ירושלים ליזום ולהפיק פרויקט חדש המזמין את כולם לאתגר מוסיקלי חדש גרסת הסימפונית ירושלים - "כוכבים בסגר".
2 צפייה בגלריה
זמרת
זמרת
זמרת
(צילום: shutterstock)
איך תוכלו להשתתף? במסגרת הפרויקט יונגשו שלושה שירים (ירושלים של זהב, קטונתי , Habanera מתוך האופרה כרמן) אותם ניגנו והקליטו בתזמורת. על כל משתתפ\ת להיכנס לאתר הבית של התזמורת הסימפונית ירושלים, לעמוד כוכבים בסגר, שם תמצאו את שלושת השירים. בחרו שיר אחד מבין השלושה אותו תרצו לבצע, הקליטו וצלמו את עצמכם בגרסה הטובה ביותר באמצעות המכשיר הנייד שברשותכם ושלחו דרך המסנג'ר (Messenger ) של פייסבוק לדף הפייסבוק של התזמורת.
שימו לב באתר הבית תוכלו למצוא דוגמה והוראות כיצד לשלוח.
את הסרטון שתשלחו יערכו בתזמורת כך שיכלול גם את הנגנים ברקע. כלומר, תקבלו בחזרה סרטון אישי בו השיר שביצעתם יבוצע עם נגני התזמורת הסימפונית ירושלים.
הינכם מוזמנים להעלות את הסרטון לדף הפייסבוק שלכם או לחשבון האינסטגרם. המבצע עם הסרטון שיקבל את מספר הלייקים הרב ביותר יזכה להזדמנות חד פעמית ויוזמן לשיר לייב עם התזמורת על הבמה באולם הנרי קראון בירושלים (צילום והקלטה מקצועית).
2 צפייה בגלריה
התזמורת הסימפונית ירושלים
התזמורת הסימפונית ירושלים
התזמורת הסימפונית ירושלים
(צילום: דוד וינוקר)
התזמורת שזו עונתה ה-82 נוסדה בסוף שנות השלושים כתזמורת של שרות השידור המנדטורי בפלשתינה. עם קום המדינה היתה לתזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור כתזמורת רדיו. מרבית הקונצרטים הוקלטו ושודרו בקול המוסיקה מאולם הבית של התזמורת – הנרי קראון בתיאטרון ירושלים. מנהלה המוסיקלי החדש של התזמורת מאסטרו סטיבן סלואן.
עופר אמסלם מנכ"ל התזמורת: "אם הקהל לא יכול להגיע אל התזמורת בשל הסגר, התזמורת הסימפונית ירושלים מגיעה אל הקהל הרחב. אם תמיד חלמתם לשיר עם התזמורת על במה, אני מזמין אתכם להשתתף באתגר ולשלוח אלינו סרטון. הרעיון ליצור אתגר שירה מוזיקלי עבור זמרים וזמרות חובבים נוצר כבר בתחילת המשבר ואין זמן טוב יותר מהסגר הנוכחי להרים את הכפפה".