אחד הבילויים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות הפך להיות חדר הכושר. אם בעבר הדעה הרווחת הייתה שפעילות גופנית על בסיס קבוע מתאימה לספורטאים בלבד, הרי שהיום כל אחת ואחד יכולים למצוא את עצמם בין המתאמנים. התפתחות ענפי התעמלות שונים מביאה עוד ועוד סוגי לאנשים למכוני הכושר ואם פעם אימון גופני היה נחשב מותרות, היום הוא כמעט בגדר מוצר צריכה בסיסי.

3 צפייה בגלריה
חדר הכושר במלון מצודת דוד
חדר הכושר במלון מצודת דוד
חדר הכושר במלון מצודת דוד
(צילום: דניאל לילה)

ואיך הופכים את הביקור בחדר הכושר לחוויה יוצאת דופן בכל פעם מחדש? הכירו את מתחם הבריאות של מלון מצודת דוד. המתחם החדשני והיפיפה ממוקם במלון המפואר בלב העיר העתיקה של ירושלים הוא אחד מחדרי הכושר היוקרתיים בבירה ואין לנו ספק שבילוי בו יהפוך את האימון שלכם מעינוי לבילוי. אז ביקרנו במתחם הבריאות של מלון מצודת דוד וחזרנו עם רשמים:
כבר בכניסה למתחם, רצפת הפרקט החומה יחד עם החלונות המושחרים שמשקיפים על החומות מספקים אווירה ששמורה לסטודיו פרטי. תשכחו מרצפת הגומי המצחינה שמקשה על הנשימה ותהנו מהחמימות שהעץ משדר. מבחינת המכשירים, כל המתחם מאובזר בציוד של חברת TECHNOGYM הידועה בענף. בזמן שבחנו את המכשירים ראינו את צוות האחזקה שבמקום עובר, מחטא ומנקה - הדברים הקטנים שהופכים חוויה יומית לטובה.
חוויה נוספת שקשורה לחדר הכושר וראויה לציון הוא היחס הנהדר מצוות המדריכים והמדריכות במקום. ישנם לא מעט מתאמנים בחדרי כושר שונים שנרתעים מלנסות מכשירים חדשים בגלל יחס מתנשא מצד המדריכים. ביקשנו לבחון את היחס מהצוות וקיבלנו שאלות נעימות ולא מתנשאות, הסבר ברור על התרגיל וליווי קרוב ולא לוחץ של המדריך.

3 צפייה בגלריה
חדר הכושר במלון מצודת דוד
חדר הכושר במלון מצודת דוד
חדר הכושר במלון מצודת דוד
(צילום: דניאל לילה)

בסמוך לחדר הכושר נמצאת הבריכה החיצונית המחוממת. הבריכה נמצאת בטמפרטורה של 28 מעלות לאורך כל השנה כך שתוכלו להנות ממים חמים גם בקור הירושלמי וגם לשמור על טמפרטורת גוף תקינה במידה ויצאתם למים לאחר אימון. סאונות רטובות ויבשות, חוגים וחדרי ספא וטיפולים הכוללים מגוון נרחב של עיסויים.
ואם דיברנו על פינוקים, לכל אורך שעות הפעילות תוכלו למצוא בחדר הכושר פירות שיפוצצו אתכם בדיוק באנרגיה שאתם צריכים לאימון. אז לקחנו שני תמרים עם אגוזי מלך ויצאנו לבדוק מקרוב את המתחם.
חדר הכושר בהחלט עשה לנו חשק להתאמן, אבל לא הגענו עם מגבת. בעמדת הקבלה ביקשנו לרכוש מגבת שתלווה אותנו במהלך האימון, כי אין כמו מגבות של בית מלון, ופקידת הקבלה במקום הסבירה שאין צורך מכיוון שניתן לקחת מספר מגבות במהלך האימון ללא עלות. פשוט להגיע לחדר הכושר בבגדי ספורט ושאר הציוד הנלווה כבר יחכה לכם שם.

3 צפייה בגלריה
חדר הכושר במלון מצודת דוד
חדר הכושר במלון מצודת דוד
חדר הכושר במלון מצודת דוד
(צילום: דניאל לילה)

חדרי הסטודיו בחדר הכושר פעילים בעיקר בשעות הערב וניתן למצוא מספר חוגים כמו יוגה, פילאטיס, ספינינג ועוד. הדבר שיותר משך את תשומת ליבנו היה ההתעמלות במים. בהתחלה חשבנו שמדובר על חוג 'למבוגרים בלבד', אבל הופתענו לראות גברים ונשים מכל הגילאים שמנצלים את הבריכה גם לפעילות גופנית שכזאת. בהחלט לא דבר שרואים בכל יום.
אם הגעתם להתארח במלון מצודת דוד תוכלו להיכנס לחדר הכושר, הסאונות והבריכה החופשית ללא עלות נוספת. במידה ותרצו לקבל טיפול מצוות המטפלים המנוסה במקום תהיו זכאים להנחה של 10%.
לסיכום, אין לנו ספק שמדובר באחד מחדרי הכושר היפים והיוקרתיים שאפשר למצוא בארץ בכלל ובירושלים בפרט. המתקנים ברמה גבוהה מאוד, רמת הניקיון והשירות היא בסטנדרט לא מתפשר וגם האווירה שהמקום משרה פשוט עושה חשק להתאמן ולשמור על אורך חיים בריא.
מוגש מטעם מצודת דוד מתחם כושר וספא