באינטואיציה עסקית של אישה עוצמתית ייסדה שקליאר ברששת, בת 40 בסך הכול, חברת בוטיק למיתוג נשות עסקים - המעניק כלים לנשים עצמאיות ליצור תדמית עסקית מנצחת: "אני לא אוהבת את המילים 'העצמה נשית' - אנחנו מלאות עוצמה מטבענו, החכמה היא לדעת איך מקרינים את זה החוצה"
היא בת 40 בסך הכול וכבר חולשת על אחד ממותגי הנשים היוקרתיים במדינה. הפקות צילומי התדמית שלה מלאות עד אפס מקום חודשים מראש ובין לקוחותיה תמצאו את השמות הגדולים בעולם העסקים הישראלי. בנוסף היא מפיקה ימי צילום עבור חברות גדולות ועובדת בשיתוף פעולה עם העיתונים והמגזינים המובילים בישראל.
2 צפייה בגלריה
חן שקליאר ברששת, לוקיישן: מלון קראון פלזה על הים תל אביב
חן שקליאר ברששת, לוקיישן: מלון קראון פלזה על הים תל אביב
חן שקליאר ברששת, לוקיישן: מלון קראון פלזה על הים תל אביב
(צילום: ענת קזולה ל Q ELITE BEAUTY )
הכירו את חן שקליאר ברששת המייסדת של Q ELITE BEAUTY, מותג שכל אשת עסקים רוצה לחוות. "אני לא אוהבת את צמד המילים 'העצמה נשית', מפתיעה שקליאר כבר בתחילת השיחה, מעצימים מישהו חלש, ואילו אנחנו רחוקות מכך. "לדעתי, נשים מגיעות מועצמות מטבען, מרגע שהן נולדו, ואני אוהבת לקחת את העוצמות האלה ובאמצעות יצירת ויז'ואל מושלם להקרין אותן החוצה.
"אנחנו נמצאות כעת בעידן הכוח הנשי. הנשים מלאות בעוצמה, כוח, ביטחון ויכולות. ולמען האמת, זוקפות לזכותן גם לא מעט הצלחות. מעניין לראות שדווקא המדינות שבהן הנשים הן אלה שניהלו את משבר הקורונה, הן המדינות שהצליחו להתגבר על המשבר בהצלחה רבה יותר ממדינות שנוהלו על ידי גברים. לא רחוק היום בו העולם ינוהל על ידי רוב נשי, אנחנו צועדות לשם בצעדי ענק, אנחנו נלחמות על שוויון בכל התחומים ואנחנו נקבל אותו. אין כוח גדול בעולם הזה מכוחה של אישה הנחושה להצליח"
שקליאר ברששת, ילידת סט. פטרבורג ברוסיה, עלתה ארצה בגיל 9 וחוותה ילדות ונעורים לא פשוטים: "להורים שלי לקח לא מעט שנים להתייצב כלכלית, תחושות של מחסור ועוני בשנים אלה צרובות בתוכי כזיכרון כואב. כיום אני יודעת שזה המנוע, הדרייב שהביא אותי להחלטה להפוך לאשת עסקים ולהצליח בחיים. אני עובדת מגיל 12, מעולם לא הסכמתי להשלים עם גזר דין העוני. מגיל צעיר הבנתי שאני זאת שיוצרת את החיים שלי, הכוח בידיים שלי, ומאז אני חולמת בלילה ומגשימה ביום"
"אני מגיעה מעולם האירוח והשיווק. עבדתי כעשור ברשת מלונות פתאל, חברה שהיא בית ספר לעסקים. במהלך הקריירה שלי נגעתי בהמון תחומים, החל מבניית תכנית עסקית, תקציב ועד לשיווק ומכירות ללקוח קצה. לפני כחמש שנים בשנת 2017, באינטואיציה עסקית, החלטתי לארוז את הידע והנסיון שלי ולצאת לדרך עצמאית לא לפני שבדקתי את השוק היטב ולראייה לא טעיתי. כיום החברה שלי נותנת מענה לצורך אדיר של נשות עסקים וברמה הכי גבוהה שיש"
מה זה אומר בדיוק? "בימינו, מי שלא עומד בקצב השינויים שמשתקף אלינו מערוצי הדיגיטל והרשתות החברתיות אין לו זכות קיום. הוא עתיד להיעלם בתוך מבול המידע הזורם אלינו מכל עבר ללא הפסקה. אישה יכולה להיות מוכשרת ברמות מטורפות, אך אם היא לא תדע למתג את עצמה נכון, במעטפת כוללת, לא יבחינו בזה. היא תיעלם בתוך מבול המידע הזורם אלינו מכל עבר ללא הפסקה. יצירת תמונות מיתוג אישיות ועסקיות זה הבסיס. נראות איכותית ברשתות היא האלף בית של יצירת מותג ופה אנחנו נכנסות לתמונה".
2 צפייה בגלריה
חן שקליאר ברששת, לוקיישן: מלון קראון פלזה על הים תל אביב
חן שקליאר ברששת, לוקיישן: מלון קראון פלזה על הים תל אביב
חן שקליאר ברששת, לוקיישן: מלון קראון פלזה על הים תל אביב
(צילום: ענת קזולה ל Q ELITE BEAUTY שמלה לבנה: חגית טסה )
מה הפרוייקט שאת הכי גאה בו? פרויקטים שאני גאה בהם במיוחד אלה פרויקטים של ידיעות תקשורת "נשות העיר" ו "אנשי העיר" שהפקתי לאחרונה. כשליאת שרון מנכלית ידיעות תקשורת פנתה אלי והציעה לי להפיק את הויז'ואל לאנשי עסקים שנבחרו להשתתף בפרויקט התלהבתי מאוד. צילמנו מעל 200 א.נשים לפרוייקטים אלה, אני והצוות שלי זכינו להכיר יזמים מדהימים מכל הארץ. עבדנו חודש וחצי מהבוקר עד הערב בקצב מטורף וכשהפרוייקט הסתיים והתפרסם בעיתונים, הרגשנו גאווה ענקית.
את מתארת הצלחה גדולה, ועם זאת בטוח גם היו לך אתגרים. ספרי עליהם. האתגר הכי גדול שלי היה לבנות צוות מוביל. לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתעשייה ולגבש חברה משפחתית. החלפתי לא מעט אנשי מקצוע שלא היו מדוייקים לי וללקוחות שלי. כיום החברה מונה 12 כשרונות אדירים ביניהם אנשי ביוטי, צלמים, סטייליסטים, מפיקים ועוד. אני גאה לומר שיש לנו את הצוות הכי טוב שיש בתעשייה. לעבוד ב Q זה תו תקן לאיכות ויוקרה. הלקוחות שלי לא מתפשרות על בינוניות. הן דורשות את ההכי טוב שיש ואנחנו גאים לספק להן את זה". אפשר לומר, ששקליאר היא בעצמה "הוכחה" לאותו כח נשי אותו היא משווקת. היא אם לשני ילדים (12 ו-15), נשואה 17 שנה למיכאל, מנהלת ביד רמה חברה מצליחה והיא ממש לא מתכוונת לעצור. יש לי אין סוף תכניות לעתיד. אני הולכת לפתח את המותג שלי עוד ולתת מענה לצרכים נוספים של נשות עסקים בארץ. השמיים הם כבר מזמן לא הגבול ואני לא מפחדת לחלום בגדול ולהגשים בענק.
פרטים ליצירת קשר: www.q-elitebeauty.com פייסבוק: https://www.facebook.com/Q.Elite.Beauty/?ref=pages_you_manage אינסטגרם: https://www.instagram.com/q.elite.beauty/ טלפון: 050-8294170