גבר מהאזור שעסק במשך שנים רבות בתחום הבנקאות החליט לעשות הסבת מקצוע, וסיפר לאשתו שהוא עוזב את עבודתו ונכנס כעצמאי לתחום שוק ההון. במשך תקופה ארוכה חזר האיש עם סכומי כסף גדולים משמעותית מאלו שהרוויח בבנק והסב אושר ועושר לבת זוגו, עד שבוקר אחד זה נגמר.
2 צפייה בגלריה
הבעל הרוויח הון
הבעל הרוויח הון
הבעל הרוויח הון
(צילום המחשה: Shutterstock)
"במשך למעלה מעשר שנים בעלי עבד בבנק, בתפקידים שונים ובתנאים טובים", סיפרה לי האישה שהגיעה אליי לאחרונה. "הוא בנה לעצמו שם טוב, הכניס משכורת יפה והיינו מאושרים. ערב אחד יצאנו למסעדה ופתאום הוא אמר לי שהחליט לעזוב את הבנק ולהתחיל לעבוד כעצמאי בשוק ההון.
"די נלחצתי. אמרתי לו שאני חוששת מצעד שכזה כי מדובר בעזיבה של מקום מסודר עם תנאים טובים כדי להיות עצמאי ומדובר בסיכון. כבר היו מקרים של אנשים שאיבדו את כספם כשלקחו הימור כזה. אבל הוא אמר לי: 'אל תדאגי, יפה שלי. אני מבטיח לך שגם במקצוע החדש לא יחסר לנו כלום ואפילו ארוויח יותר ממה שאני מרוויח עכשיו'. ראיתי עד כמה הוא נחוש ובטוח בעצמו אז החלטתי לתת לו את ברכת הדרך".
עם הזמן, חששה של האישה מעתידם הכלכלי הלך ופחת כשבעלה חזר כמעט מדי יום עם סכומי כסף גדולים ובמזומן. "הוא היה מגיע הביתה בערב עם סכומים גדולים ואומר לי: 'תקבעי מחר עם חברות וצאי איתן לשופינג בקניון', מציע לי לבחור מלון בארץ לחופשה, וקונה מתנות לילדים ולי", היא הוסיפה. "אם עד השינוי החיים שלנו היו טובים, מאז הם הפכו לחלום. סמכתי עליו בעיניים עצומות, הייתי גאה בו מאוד וראיתי שגם הוא מאושר מהעבודה החדשה".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

אלא שכעבור קרוב לשנתיים החלום של האישה הפך לסיוט. "באחד הבקרים התעוררנו, בעלי, אני והילדים, בשעה 6:00 לקול דפיקות חזקות בדלת", סיפרה. "הסתכלתי מבעד לעינית וראיתי שוטרים. פתחתי את הדלת כשאנחנו עדיין לבושים בפיג'מה והם הציגו בפנינו צו חיפוש בבית ועצרו את בעלי. לא הבנתי מה קורה וגם בעלי טען שהוא לא יודע מה הם רוצים ממנו ולמה מעירים אותם".
אלא שכעבור זמן קצר נודע לה שסיבת המעצר היא עיסוקו החדש של בעלה - "שוק ההון" כפי שהציג אותו בהתחלה - שאינו אלא שוק הימורים, והוא עסק בניהול קזינו שפתח בקרבת מקום. "הייתי בהלם מוחלט", המשיכה האישה. "היה נראה לי די תמוה שהוא חוזר עם סכומים גדולים ובמזומן אבל האמנתי לו ובו ורק כשהוא נעצר הבנתי הכל. הודעתי לו שההימור שלו עלה לו ביוקר ושאני רוצה להתגרש. אני לא מעוניינת שזו הדוגמה שהוא ישמש לילדים שלנו".

קראו גם:

לאחר שהבנתי שהאישה נחושה בדעתה, לא נותרה לי ברירה ובימים אלו אני עורכת עבור הזוג הסכם גירושין.