2 צפייה בגלריה
לונה קס. הדמיה: DIVISION 3
לונה קס. הדמיה: DIVISION 3
לונה קס. הדמיה: DIVISION 3
יותר מ-30 אטרקציות: "Luna kass" הלונה פארק המקורה החל להיבנות בימים אלו במישור אדומים הסמוך לירושלים. שטחו: 12 דונם. חלקם הגדול של המתקנים יושקו לראשונה בישראל.
חברת Kass Group תשקיע בהקמת המיזם הייחודי למעלה מ-150 מיליון שקל, כאשר לאחרונה כבר התקבלו היתרי הבנייה להקמת הפארק. הלונה פארק ייבנה צמוד למתחם דיזיין סיטי ובצמוד למרכז קונגרסים ואולמות אירועים. מדובר באטרקציות שנמצאות כיום כבר בתכנון ובייצור בחו"ל ובחודשים הקרובים יגיעו ארצה לצורך ההתקנה בפארק. להערכת החברה, משך הבנייה יהיה כשנה וחצי ופתיחה הפארק מתוכנן לקיץ 2021.
2 צפייה בגלריה
לונה קס. הדמיה: DIVISION 3
לונה קס. הדמיה: DIVISION 3
לונה קס. הדמיה: DIVISION 3
הפארק ייבנה בהשראת חללית, מי שתכנן את המבנה הינו האדריכל אנריקו סגרה. הלונה פארק ייבנה על שטח של כ-15 אלף מטר במישור אדומים ותשולב בו מסעדה בסגנון ג'ונגל של חיות ורובטים זזים. זו המסעדה היחידה והראשונה בארץ מסוגה ואמורה למשוך קהל רחב למסעדה שתהיה אטרקצייה בנפרד.
במתחם ישולבו חנויות של עולם הילדים, יוקם אזור מספרות לילדים, חדרי בריחה, רכבת שדים, ג'ימבורי לילדים, קירות טיפוס, ורכבת הרים שניתן לראות בחלקו את ים המלח, ועוד מתקנים נוספים. כמו כן, הפארק לא ייפתח ביום שבת.
היזם חנוך קס: "בשנתיים האחרונות ביצענו ניתוח לצרכים של משפחות בישראל. אחת המסקנות העיקריות שעלו הוא הצורך במקום בילוי עבור משפחות רבות בישראל. פעילות כמו בפארק שעשועים המציע מגוון רחב של אטרקציות. זאת הסיבה שהחלטנו להקים את פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל. אשר ייתן מענה למשפחות לא רק בחופשים אלא ייתן מענה יום יומי בחורף ובקיץ לאור העובדה שהמתחם ממוזג".