אצל יועצת התקשורת ואשת יחסי הציבור המנוסה, טל מרום, הבעלים של "מרום תקשורת", משרד היח"צ המוביל בירושלים, יש חוק בל יעבור שאומר שהלקוחות תמיד יהיו בפרונט. את עבודתה והטיפול המסור בהם מסביב לשעון היא בוחרת לנהל מאחורי הקלעים, כמו במאי הצגה או סרט שדואג לפרטים הקטנים והגדולים כשבסיום המופע השחקנים יהיו אלה שמקבלים את התשואות.
2 צפייה בגלריה
טל מרום
טל מרום
טל מרום
(צילום: דניאל כהן)
היא בת 51, נשואה, אם לשלוש בנות. חולונית במקור שאחרי השירות הצבאי הגיעה לירושלים כדי ללמוד באוניברסיטה העברית יחסים בינלאומיים והתאהבה בעיר הבירה ממבט ראשון. אחרי למעלה מ-30 שנה, אפשר להגדיר אותה כלוקאל פטריוטית. "אני מרגישה שאני שגרירה של ירושלים ובמסגרת יחסי הציבור, אני תמיד שם בכל דבר הקשור לעיר ולפיתוח שלה מבחינה עסקית ותרבותית" היא מסבירה. "ירושלמים מכל המגזרים יודעים שאם הם צריכים עזרה אני הכתובת שלהם". מרום מספקת שירותי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי למוזיאונים, אתרי תיירות, מסעדות, יקבים, מלונות, פסטיבלים, אירועי תרבות, השקות, כנסים, משרדי ממשלה, נדל"ן, צרכנות ודומה שאין תחום שבו לא היה לה ממשק ועבודה מקצועית.
מרום החלה את דרכה בכנסת מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה כיועצת יו"ר ועדת פנים ואיכות הסביבה תחת חבר הכנסת יהושע מצא ז"ל. היא הגיעה לעיריית ירושלים למחלקת הדוברות וטיפסה עד לתפקיד ממלאת מקום דובר העירייה תחת אהוד אולמרט ובהמשך אורי לופוליאנסקי. בין היתר היתה גם דוברת רשות התיירות בעירייה תחת לופוליאנסקי. מבחינתה היה מדובר בסגירת מעגל, שכן אביה היה ממקימי התיירות בארץ, אחד ממורי הדרך הראשונים במדינה, מי שסייע בהקמת בית ספר לתיירות, משרד התיירות ו'אגד תיור'.
אחרי 15 שנה בעירייה, החליטה מרום לפנות לדרך עצמאית. היא פתחה משרד ומהר מאד הפכה ליועצת התקשורת של גופים גדולים שלא מעט בזכותה צמחו עוד יותר. רשימת הלקוחות שלה כל כך גדולה וענפה שהיא כנראה צריכה כתבה נפרדת אבל על קצה המזלג נספר שהיא עבדה ועובדת בין היתר עם הגן הבוטני, כיכר המוזיקה, מוזיאון המדע, מוזיאון המוסיקה, תיאטרון הקרון, החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי, עיתון בשבע, אלרוב, הסימפונית ירושלים, חברת אזורים, שדולת הפרלמנטרים למען ישראל, מסעדות רבות בירושלים, מלונות רבים בעיר ביניהם וולדורף אסטוריה, אמריקן קולוני, קבוצת מלונות ACCOR, רשת מלונות JACOB, צובה, רמת רחל, ועוד ועוד. מרום תקשורת עובדים גם מחוץ לירושלים ולהם לקוחות בנהריה, טבריה, חדרה, נתניה, רמלה, חולון ואפילו אילת.
מרום מקפידה לספק ללא מעט גורמים שירותי יח"צ בהתנדבות מתוך אמונה שהיא משרתת את העיר ודואגת לטיפוחה ופיתוחה של ירושלים.
2 צפייה בגלריה
טל מרום
טל מרום
טל מרום
(צילום: בנימין אדם)
אחד הדברים שמרום גאה בו במיוחד, הוא הפרויקט שהרימה בהתנדבות לטובת עמותת זכרון מנחם, פרויקט מרגש שהכה גלים. במסגרת הזו, היתה מרום יועצת התקשורת הראשונה שהרימה את קמפיין תרומת השיער לחולי סרטן ובתה, מאי, היתה הפרזנטורית הראשונה שתרמה חלק משערה לטובת ילדה חולה, פרויקט שנעשה בשיתוף עם השחקן דביר בנדק ומעצב השיער מיקי בוגנים וזכה לחשיפה עצומה.
האני מאמין של מרום הוא שצריך ללכת עם הלב. זה כנראה מסביר את הטוטאליות שלה במקצוע ולגבי העיר ירושלים. היא לא מחפשת קרדיטים או פרסום עצמי, אלא נמצאת כאן אך ורק בשביל לקוחותיה שזוכים בזכותה למינוף צמיחה ופרסום מאסיבי של בית העסק שלהם. "לכל לקוח יש את המאפיין, החוזקות והייחוד שלו והמטרה שלי היא לספר את הסיפור הנכון של הלקוח כדי שיותר אנשים יכירו אותו ואת מה שיש לו להציע לעולם. המטרה שלי היא ליצור באזז תקשורתי באמצעות כתבות ואייטמים בכל אמצעי המדיה- רדיו, טלוויזיה, אינטרנט עיתונים, רשתות חברתיות ועוד, הכל כדי שיכירו את הקונדיטורית, החנות, המסעדה, היקב, הפסטיבל, המלון או כל עסק של הלקוח שלי. להראות אותו לאוויר העולם ולהגדיל מכירות".
טל מרום- מרום תקשורת טלפון: 053-7769609 כתובת מייל: tal@marompr.co.il
פורסם לראשונה: 12:50, 04.03.21