הנה היא עולה: קבוצת הפועל 'לב ירושלים' עלתה לליגה הלאומית בכדורסל נשים, לאחר שגברה על מכבי הוד השרון 63:64. בנות הקבוצה הפגינו רוח לחימה, שיחקו עד הדקה האחרונה וניצחו. זוהי הקבוצה הירושלמית השנייה בכדורסל נשים שתשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית.
1 צפייה בגלריה
'לב ירושלים' חוגגות עלייה
'לב ירושלים' חוגגות עלייה
'לב ירושלים' חוגגות עלייה
(צילום: יח"צ)

הפועל 'לב ירושלים' הוא מועדון כדורסל נשים הכולל עשרות קבוצות של ילדות, נערות ובוגרות. כיום זהו מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר בירושלים, והוא גם בין הגדולים בארץ, ומובילה אותו היו"ר נטע אבוגוב. במועדון שתי חטיבות; אגודה תחרותית תחת ניהולה המקצועי של רבקה רוס (6 קבוצות - שתיים מהן של נשים בוגרות, שמתחרות האחת בארצית והשנייה עלתה כעת ללאומית); והחטיבה העממית־קהילתית (40 קבוצות, שמתפרסות על פני שלל השכונות בעיר ירושלים), תחת ניהולה המקצועי של שירה אמסל־זקש.
הפועל 'לב ירושלים' הוא הוקמה לפני שנה - ובשנה אחת כבר הגיע להישגים והפך למועדון הגדול בעיר. המועדון קם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדל דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אשה יכולה למצוא את עצמה בהפועל 'לב ירושלים' ולהתחיל את מעגל החיים - להעביר את ערכי המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו'.
הקבוצות התחרותיות מתאמנות בחוות הנוער הציוני בירושלים, שחרתה על דגלה 'מצוינות בספורט'. בספטמבר 2022 המועדון מתכנן לפתוח אקדמיה לכדורסל, שמיועדת לנערות העיר ירושלים ולשחקניות מוכשרות מכל הארץ.
"בשנה הבאה המטרה היא לעלות לליגת העל", אומרת ד"ר נטע אבוגוב, יו"ר המועדון, "אנחנו רוצות לנצח בכל מפעל ולייצג את ירושלים כראוי בכל המגזרים. להגיע להישג כזה אחרי שנה אחת בלבד זה מאוד מרגש. יש לנו שלוחה של מצוינות בפנימייה בחוות הנוער עם שיתוף פעולה פורה ואנחנו עם הפנים קדימה".