לחצות את הירדן: הייאוש של מכבי חיפה ושל ירדן שועה מהשידוך ביניהם ממשיך זו השנה השנייה ברציפות, כשבכל פעם שדנים במעמדו של החלוץ הסורר, שמה של בית"ר כמי שתקלוט אותו עולה באופן אוטומטי.
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה. מהומות, אבל לא ברחבה
ירדן שועה. מהומות, אבל לא ברחבה
ירדן שועה. מהומות, אבל לא ברחבה
(צילום: אלעד גרשגורן)
משה חוגג חושק בשועה עוד מימיו בבני יהודה וכל הזמן הזה מגשש מול קברניטי חיפה לגביו. השבוע, כשהוא ביקש לבדוק את העלויות שלו ושמע שבחיפה דורשים 1.4 מיליון אירו על 60 אחוז מכרטיס השחקן שלו, אמר בעלי בית"ר בשיחות סגורות: "זה מצחיק אותי". למי ששאל אותו בתוך בית וגן על החלוץ, ענה חוגג בחוסר רצון מופגן מילה אחת: "די, תתקדמו".
מקצועית, לאף אחד אין ספק שבית"ר זקוקה לחלוץ, בטח לאחד עם איכויות כמו שיש לשועה. בצד זה, יש בצוות המקצועי וגם בקרב שחקני בית"ר חוסר רצון מופגן לראות את שועה עובר ללבוש צהוב־שחור.
בשיחות שקיימו דראפיץ' וברדה עם חוגג כשהגיעו לכאן, ממש בלי קשר לשועה הם אמרו לבעל בית: "השקט וההרמוניה בחדר ההלבשה יותר חשובים לנו משחקן כזה או אחר ויהיה המוכשר ביותר".
הרושם שמתקבל נוכח התקופה של שועה בחיפה הוא שההתנהלות שלו עלולה להחריב מרקם חברתי במועדון. גם אם זה רושם מוגזם, ולמרות האמונה שאם יגיע לבית"ר, יצליחו לחבר אצל שועה את כל הברגים ולהפיק ממנו את המיטב, מדובר בסיכון גדול מדי. כרגע, בכל מקרה, זה לא רלוונטי כי שחר ושות' רוצים עבור הטאלנט סכומים דמיוניים. חוגג לא מעוניין בעיסקת השאלה שתשביח את השחקן עבור חיפה, ושחר כבר הבהיר לכוורת שלו בסמי עופר שגם אם שועה יושאל זה לא יהיה לקבוצה כמו בית"ר, שאמורה להתחרות איתו בצמרת הגבוהה.