1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר. צילום: ראובן שוורץ
אוהדי בית"ר. צילום: ראובן שוורץ
אוהדי בית"ר. צילום: ראובן שוורץ
מצביעים ברגליים: בבית"ר החליטו כחלק מהרצון למלא את טדי למכור למשחקי הפלייאוף מיני־מינוי. חמישה משחקים: מול באר שבע, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה והפועל חיפה, תמורת 300 שקלים, כלומר 59.8 שקלים פר משחק.
אלא שגם התוכנית השיווקית הזו נתקלה בכתף קרה מצד אוהדי בית"ר ורק כ־200 מהם רכשו מיני־מינוי עד לסיום המבצע שלשום. הסיפור הזה, כמו גם הפניית העורף של האוהדים לאירוע שביקש חוגג לקיים בארנה ובוטל בגלל היעדר שיתוף פעולה, הוציא את משה חוגג מדעתו. "אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות כדי שאוהדי בית"ר יתעוררו", הודה השבוע גורם בבית"ר. "חוגג שוב קיבל ברקס כואב מהאוהדים, ואנחנו ממשיכים לשבור את הראש איך לפענח את הראש הצרכני של אוהדי בית"ר כדי לשבור את הטאבו הזה. נתנו לאוהדים מתנה, בדמות משחקים אטרקטיביים בפחות מ־60 שקל למשחק, וגם זה לא עוזר".
בבית"ר ניסו השבוע באמצעות סקר להבין את הסיבות שבגללן האוהדים סירבו לשתף פעולה וגם התייעצו עם מספר אוהדים בשאלה מדוע למרות כל המאמצים של חוגג הסיפור הזה של הגעת אוהדים לטדי פשוט לא מצליח להתרומם.
יצוין כי במועדון שקלו להוזיל כרטיסים פר משחק ולא בצורה של מינוי, אבל גם הרעיון הזה מאופסן כרגע במגירה מהטעם הפשוט שמינוי סופר זול אינו זוכה להיענות, ואין טעם 'להעניש' את המנויים שרכשו כרטיס עונתי בתחילת העונה כדי לשלם פחות פר משחק.
האכזבה של חוגג מעוד מיזם כרטיסים־מינויים שנכשל לבטח תיתן את אותותיה גם בהיערכות לעונה הבאה, כשברור שחוסר שיתוף הפעולה מצד הקהל גם מוריד את הרצון של הבוס להשקיע וגם מבטל את הכדאיות הכלכלית בהוצאה נוספת של כסף מהכיס.