1 צפייה בגלריה
שחקניות אס"א | צילום: רפי קוץ
שחקניות אס"א | צילום: רפי קוץ
שחקניות אס"א | צילום: רפי קוץ
1. בגלל הישראליות: רק לפני כמה חודשים כל המדינה עפה באוויר עם נבחרת העתודה, שזכתה באליפות אירופה. בשבועות שלאחר מכן כולם הסתובבו עם אותה מנטרה - תנו לשחקן הישראלי את הבמה והוא יוכיח שהוא מסוגל. ומה לגבי השחקנית הישראלית? בשעה שליגת העל מלאה בזרות, הלאומית היא מעוז הישראליות. צעירות לצד ותיקות, שחקניות נבחרת לשעבר לצד כאלה עם פונטציאל להגיע הכי רחוק שאפשר. ככה שאם אתם מחפשים חיבור לישראליות - זה המקום בשבילכם.
2. בגלל סגנון המשחק: נכון, אין כאן הטבעות. גם סביר להניח שלא תראו מבצעים אישיים מטורפים, אלי־הופ או עוד מהלכים שיש אצל כדורסל הגברים. אבל בכדורסל הנשים, ובטח אצל אס"א ירושלים, המשחק הקבוצתי הוא שם המשחק. הוכחה לכך הייתה ביום שלישי האחרון, כשאס"א גברה 47:48 על הפועל כפר סבא, בעיקר בגלל משחק קבוצתי מדהים.
3. בגלל השחקניות: סטודנטיות, חיילת, אמא טרייה ותלמידות תיכון. באס"א ירושלים, כמו בענפים רבים של ספורט נשים, השחקניות לא יכולות לחיות רק על הכדורסל ונאלצות לשלב בין האימונים גם את החיים עצמם. זה לא מונע מהן להיות מחויבות, לאהוב את המשחק ולהילחם על מקומן. ואולי זה מה שהופך את כדורסל הנשים להרבה יותר מאשר סתם עוד משחק.
4. בגלל האפליה: כמה פעמים נתקלתם בפוסט קורע לב או זועם שמספר על ספורטאית שנאבקת במוסכמות, באפליה ובעולם הכל כך גברי שנמצא סביבנו? כמה פעמים התעצבנתם או אמרתם שחייבים לשנות את זה? אז הנה ההזדמנות שלכם. לשנות את האפליה כלפי ספורט הנשים זה גם, ובעיקר, להגיע לראות אותו, לתת לו את הבמה הדרושה. וכאן אתם נכנסים לתמונה.
5. בגלל הכיף: סיימתם עוד יום עבודה ארוך ומתיש, הילדים רואים עוד תוכנית מטופשת בטלוויזיה ואין לכם כוח להתחיל שוב את הרוטינה המעייפת של ארוחת ערב-מקלחות-נקיון הבית? אז תכניסו ליומנים - ימי שלישי בערב, אחת לשבועיים, בשעה 19:30 באולם הכדורסל ע"ש קוסל בקמפוס גבעת רם. הכניסה חינם, ההנאה מובטחת.