1 צפייה בגלריה
נטע רפאל. צילום: רפי קוץ
נטע רפאל. צילום: רפי קוץ
נטע רפאל. צילום: רפי קוץ
לוקחת את הכישרון שלה לצפון: ההכנות לפתיחת העונה בליגת העל בכדורסל נשים ממש מעבר לפינה, כשגם השנה לא תהיה שם קבוצה ירושלמית. שחקנית שצמחה ושיחקה כאן עד ממש לאחרונה דווקא כן תהיה שם – בדמותה של נטע רפאל, שעזבה את הקן באס"א ירושלים ועברה לעולה החדשה מכבי חיפה.
"התחושה לא קלה בכלל לעזוב את ירושלים", היא מודה. "גדלתי כאן, כשחקנית וכמאמנת. המועדון היה בית עבורי והמקום שהרגשתי בו הכי בנוח בעולם. במהלך השנה האחרונה הרגשתי שלא נכון לי להישאר מכמה בחינות. זו היתה שנה קשה בשבילי, וכשהיא נגמרה גיבשתי החלטה לעזוב ולהתחיל דרך חדשה במקום אחר".
למי שלא מכיר או שמע, רפאל, אוטוטו בת 19, היא אחד הכשרונות הגדולים שצמחו כאן. כבר מגיל 16 היא שיחקה בקבוצה הבוגרת ואפילו נבחרה פעם אחת לתגלית העונה. "קיבלתי מאס"א הרבה טוב ואמונה בדרך", היא אומרת. "למדתי המון על עבודה קשה ועל כוחו של התהליך, על עצמי כשחקנית ובחיים בכלל, כלים שאני מאמינה שילוו אותי המון בהמשך".
בשלב הזה רפאל עוד מנסה להתאקלם במקומה החדש – גם בליגת העל וגם בקבוצה שרחוקה מהבית. "התחושה בחיפה טובה", היא אומרת. "המועדון קיבל אותי בידיים פתוחות וחמות ובעיקר התחושה היא שבאים לעבוד ולתת הכול. זו גישה שאני מאוד מאמינה בה".
יש סיכוי שנראה אותך חוזרת לכאן בעתיד? "אני מנסה להתרכז בהווה, לא להיות עסוקה במה יקרה בשנים הבאות. בנקודה הזאת שאני נמצאת בה עכשיו לא היה נכון עבורי להישאר ולכן בחרתי לעזוב. אם אראה שנכון לי לחזור – אעשה זאת בשמחה ובאהבה".