1 צפייה בגלריה
  טימור, השבוע. להתוות דרך למועדון | צילום: חורחה נובומינסקי
  טימור, השבוע. להתוות דרך למועדון | צילום: חורחה נובומינסקי
טימור, השבוע. להתוות דרך למועדון | צילום: חורחה נובומינסקי
קפטן הפועל בכדורסל, בר טימור מונה השבוע למנהל המקצועי של בית הספר לכדורסל של מכבי מכבים-רעות, אבל ישמש מנהל מקצועי של בית הספר לכדורסל העירוני במודיעין.
"אני אמנם בן 27, אבל כבר בגיל 20 ביקרתי פה בקייטנות ומאוד התלהבתי מהמקום והאנשים. יש התעניינות, ילדים איכותיים ושכבה נהדרת עם כדורסלנים צעירים ששאלו שאלות מעניינות ולא שגרתיות. זה ישר הדליק לי נורה, שיש פה משהו שמעניין אותי. זה משהו שהוא יותר מרק 'טייטל'. זה דבר שמעניין אותי להתעסק בו ויש גם קורס ניהול בווינגייט שאעשה אותו. ניסינו לחשוב על קונספט. הרי לא אוכל להיות פה יום-יום ולא רצינו להציג את זה כמשהו לא אמיתי. חשבנו ברמת המאקרו, להתוות דרך למועדון ולא רק להעביר אימונים".
יש שיגידו שלקחו אותך רק בגלל השם. מקדם מכירות, "לא חשבתי מה אנשים יחשבו. הרבה פעמים כשעלה הרעיון הזה אמרתי לאנשים במכבים־רעות: 'אם אתה רוצים אותי רק בגלל השם, אני לא מעוניין. וזה ממש לא ככה. הרי רק כדי לרשום שם על מודעה זה פחות מעניין אותי וגם פחות יצליח. הורים וילדים מזהים בקלות משהו שלא אמיתי. הכי קל לשים את השם ולא מעניין כל השאר, אבל רצינו משהו מעבר. יש לנו עוד הרבה תכניות בקנה וארצה להיפגש עם ההורים והילדים שישמעו ויראו שזה משהו אחר. אני יכול להגיד לך שאני יודע מה טוב ומה לא טוב לעשות. שיהיה ברור: אני קודם כל שחקן הפועל ירושלים והעדיפות היא כמובן לשם. למרות זאת, ננסה כמה שיותר שאני אגיע ואראה את הילדים כמה שאפשר. אנסה להיות כמה שיותר וכמה שאני יכול. נכון, לא אהיה כל יום, אבל נמצא את הנוסחה לעבודה משותפת טובה. דיברנו בינינו וכולם יודעים שחשובה יותר הדרך מאשר רק להיות שם יום-יום".
מבחינת הילדים זה בטח חלום. "אני כן יודע שזה מוסיף. גם אני כילד הייתי בחוגי כדורסל וכשהגיע שחקן מוכר, זה היה כיף גדול. אלה דברים שהייתי זוכר הרבה זמן, מצפה ומתרגש. זה לא אומר חס וחלילה משהו לגבי יתר המאמנים. אתן לך סיפור. בתור ילד לקחו אותי לאימון נבחרת ישראל והצטלמתי עם יותם הלפרין. כשהגעתי להפועל ירושלים, הראיתי לו תמונה של שנינו ביחד והוא לא האמין. כשהגעתי לכאן בקיץ, הילדים כמובן נהנו מהחוויה, אבל גם חשוב לי להגיד שהם שאלו שאלות והתעניינו בסדר יום של שחקן כדורסל. זה רק עשה לי חשק להיכנס לסיפור הזה".
ואיך ההורים מקבלים את המנהל המקצועי החדש? "קיבלתי תגובות חיוביות מהורים שהם אוהדי הפועל ירושלים ואנשי כדורסל. פגשתי גם ילדים והתגובות טובות. מקווה שזה ימשיך כך".
בוא נדבר מקצועית. מה החזון שלך? "בגדול הכי חשוב לנו לספק חוויה שונה מכל מקום אחר. כולנו נחושים ונעבוד קשה, שהילדים יקבלו המון לא רק ברמה המקצועית, אלא גם ברמה הערכית. קשה לי לדבר על מטרות כי גם לי זה דבר חדש, אבל בטוח שנסמן כאלו בהמשך".