1 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים כדורגל. צילום: אוהד צויגנברג
הפועל ירושלים כדורגל. צילום: אוהד צויגנברג
הפועל ירושלים כדורגל. צילום: אוהד צויגנברג
בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הודיע על הפסקת הפעילות של מועדון הבוגרים של הפועל ירושלים בכדורגל, בגלל חוב של יוסי סאסי בסך 70 אלף שקל.
בצד של הבעלים סאסי מצהירים מאז כי הכסף יועבר בתוך 48 שעות ופסק הדין יבוטל, אולם ההחלטה התקדימית הזו לגבי אחד המועדונים החשובים בכדורגל הישראלי היא עוד שבירת שיא שלילי בקרקס שמתנהל בהפועל כבר יותר משני עשורים.
אופיר עזו, מאמן הפועל, טוען שהקבוצה מתכוננת כרגיל לקראת המשחק מול עירוני נשר, שאמור להתקיים מחרתיים (ו'). "לא קיבלנו הודעה מוחלטת על הפסקת פעילות. אם זה אכן יקרה, זה יום עצוב, יום אבל לכדורגל הישראלי, ובטח לכל מי שהמועדון הזה יקר לליבו. זה מסורת והיסטוריה שאמורים להימחק. אני יכול לזרוק הכול אבל אני פה לא בגלל כסף ולא בגלל קריירה אלא בגלל חובה לאוהדים המעטים שנשארו ולכך שהגעתי למשהו מסוים בחיים בזכות המועדון הזה. אני לא אהיה זה שסוגר את השאלטר. מה שקורה מחוץ למגרש זה לא בשליטתי".
איש העסקים יוסי ליפקין, שהוכיח בעבר את רצינותו בנושא רכישת הפועל ירושלים ואיחודה עם קטמון, כבר פנה לעו"ד רועי רוזן פרקליטו, שמתמחה בענייני הענף, כדי לראות מה ניתן לעשות כדי שסוף סוף תהיה קבוצה אחת בעיר תחת השם הפועל ירושלים, שכן אם הפסקת הפעילות תישאר בעינה יוכל מועדון הכדורגל של הפועל קטמון לנכס לעצמו את השם הפועל ירושלים.