1 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות קבוצת הנוער בית"ר ירושלים
צילום: באדיבות קבוצת הנוער בית"ר ירושלים
צילום: באדיבות קבוצת הנוער בית"ר ירושלים
בדרך לליגה עוצרים בספורטק: לא פחות משש קבוצות צמרת מליגת העל לנוער בכדורגל יגיעו ביום חמישי הקרוב לירושלים ויקחו חלק בטורניר גביע ירושלים הראשון – שיהווה עבור רובן את ההכנה האחרונה לפני פתיחת משחקי הליגה.
מאחורי הטורניר עומדת עיריית ירושלים בשיתוף אגף הנוער בהתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים, שמשיקים בפעם הראשונה את טורניר גביע ירושלים לנוער. בטורניר ישתתפו אלופת המדינה מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, שלקחה חלק בארגון הטורניר, מכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי נתניה ובני סכנין.
גביע ירושלים יתפרס על פני יום אחד והכניסה למשחקים תהיה חופשית. הטורניר יחל בשעה 9:30 בבוקר עם משחקים בשיטת ליגה שבה יפגשו הקבוצות את כל אחת מהמתמודדות, כאשר המשחקים יחלוקו לשתי מחציות בנות 20 דקות כל אחת.
לאחר סיום שלב המוקדם והפסקת צהריים יחלו בשעה 16:00 משחקי הדירוג למקומות 3-4 ותיקבענה שתי הקבוצות שישחקו במשחק הגמר, שיחל בשעה 17:00.
"אנו רואים חשיבות רבה בהשקעה ופיתוח הספורט בגילאים צעירים וכחלק מרכזי ואסטרטגי בקו המנחה אותנו לאורך כל הדרך", אומר איציק קורנפיין ,מנהל אגף הספורט העירוני. צפוי לנו טורניר חוויתי, מותח ומעניין שיהיה גם ההכנה האחרונה לקבוצות לקראת פתיחת הליגה. המטרה שלנו היא להפוך את גביע ירושלים לנוער למסורת ארוכת שנים".