1 צפייה בגלריה
שלומי בראשי ז"ל | צילום: באדיבות החברים
שלומי בראשי ז"ל | צילום: באדיבות החברים
שלומי בראשי ז"ל | צילום: באדיבות החברים
אבל נפל על משפחת בראשי ועל אוהדי בית"ר ירושלים, עם היוודע על מותו של שלומי (שמיאן) בראשי בן ה-34 מרעננה. שלומי ז"ל נאבק בשנים האחרונות במחלת הסרטן שלבסוף הכניעה אותו אמש (שני).
"אני מכיר אותו הרבה שנים עוד מהילדות ברעננה", מספר חיים שמשי, אחד מחבריו. "יש לו הרבה חברים, הוא היה אדם טוב מאוד, אוהד שרוף של בית"ר ירושלים. הוא היה מגיע לכל המשחקים. כולם בהלם, הוא היה בחור ממש צעיר".
"רוב החברים שלו לא ידעו על המחלה", מוסיף שמשי. "הוא שמר על זה ממש בסוד ורק הקרובים אליו ידעו על זה. ממש כואב לקבל בשורה כזאת. לחבריו הקרובים היה מאוד קשה לדבר, תכננו להגיע לבקר אותו אתמול בערב ולצערנו הוא לא שרד וכבר בצהריים זה קרה. הוא היה בן אדם מאוד חכם והיה כותב מאוד יפה".
שמואל, חבר קרוב של שלומי ז''ל, הוסיף: "הוא היה חבר ואח, אהב את החיים ואהב לעזר לזולת. אדם שקט ומופנם שתמך במשפחה כמה שהיה יכול. היינו הולכים להרבה אירועים יחד, הלב כואב על האובדן".
"יום עצוב מאוד. חברנו, אחינו, אדם יקר ואהוב, היום נכבד אותך בפעם האחרונה לבית העלמין", כתב חבר נוסף בפייסבוק. "נשמתך תהיה צרורה בצרור החיים. משפחה יקרה אנחנו אתכם תמיד".
בדף הפייסבוק של בית"ר.נט, פורסם גם פוסט לזכרו: "הוא היה אחת הדמויות האהובות ביציעים. 'הלב של היציע' קראו לו. מוקף תמיד חברים ועם אהבה בלתי נגמרת לבית"ר ירושלים. בשנים האחרונות הפסיק להגיע למשחקים, אבל האהבה האדירה שלו לבית"ר לא פסקה אף פעם. היום איבדנו אותו אחרי מאבק ממושך במחלה הארורה. הילד שגדל ביציע המזרחי איננו עוד. לנצח נזכור אותך כאחד האוהדים הגדולים שהיו לבית"ר ירושלים. האח הגדול של הרבה אוהדים, הלב של היציע, יהי זכרך ברוך".
מסע ההלוויה ייצא היום (שלישי) בשעה 10:00 מבית המשפחה לבית העלמין בכפר נחמן ברעננה. מיד לאחר מכן המשפחה תשב שבעה בביתה שברחוב קזן 8, דירה 3 כניסה ד' רעננה.