1 צפייה בגלריה
בר מזרחי. צילום: מהאלבום הפרטי
בר מזרחי. צילום: מהאלבום הפרטי
בר מזרחי. צילום: מהאלבום הפרטי
בסרטון המדובר של אנתוני וארן והצעירה שפורסם לפני כשבוע, מצולמים גם חבריו מהפועל ירושלים באותה תקופה, הכדורגלנים מישל רוס, רותם בוסקילה ובר מזרחי. השניים הראשונים ניסו השבוע לרדת למחתרת, בדומה לווארן, בת זוגו דניאל טלקר וסביבתו הקרובה.
מזרחי דווקא רצה לפרוק את מה שיושב לו על הלב, במונולוג שתקראו לפניכם הוא מנסה לשפוך אור על הסרטון המבחיל הזה, שצולם לפני שלוש שנים וחצי והופץ בשבוע שעבר.
"ישבנו בערב לפני שלוש שנים וחצי בבית של אחד מאיתנו. ערב של בנים. בסביבות אחת בלילה הגענו למועדון בתל אביב ושם פגשתי את הבחורה מהסרטון. הכרתי אותה קודם - זאת לא היתה הפעם הראשונה שפגשתי אותה.
"היא שמחה לראות אותי, סיפרה שיש לה יום הולדת שהיא רוצה לחגוג. הצעתי שהיא והחברות שלה יצטרפו אלי ואל אנתוני וארן, מישל רוס ורותם בוסקילה. היא אמרה שתשאל אותן. 'הן לא מעוניינות אבל אני אשמח לבוא', היא אמרה בסוף.
"היה ברור לשנינו לשם מה המפגש הזה.
"בשום שלב בשיחה שלי איתה לא ניסיתי לשכנע אותה לבוא, להפציר בה או לספר לה סיפורים. זה היה ישר ולעניין. 'בא לך לבוא איתנו לדירה?' ותשובה ברורה: 'סבבה'. כולל SMS ששלחתי לה 'שלושה מגיעים' והיא ענתה במילה אחת: 'סבבה'.
"הגענו לדירה של אחד מאיתנו, שלא אציין את שמו. התחילו עניינים, כמו שרואים בסרטון הראשון שהופץ, שלמי ששכח בסרטון השני אף אחד מאיתנו הכדורגלנים לא מופיע וגם לא הבחורה. אנחנו מדברים על שתיים בלילה בערך לפני כמעט שלוש שנים. אלכוהול היה בדירה אבל היא, הבחורה, לא שתתה. מה היא שתתה לפני זה במועדון אני לא יודע. אתה יודע לזהות אדם שיכור או מסטול והיא ממש לא היתה באובר של מצב רוח או של לדבר שטויות. סתם מישהי שבאה לחגוג במועדון בלי שום התנהגות שמעלה בך חשד.
"כשהתחיל האקט, לכל אורכו היא שיתפה פעולה, בשלב מסוים נשלפו המצלמות, היא לא התנגדה לקטע של המצלמות, לא ביקשה מאיתנו לכבות או להוריד אותן. היה לה רק תנאי אחד: 'תצלמו, אבל שלא יראו לי את הפנים'.
מה קורה אחרי שהכול נגמר, היא הלכה הביתה? נשארה? "חלקנו הלכנו לישון. היא נשארה, ולפנות בוקר נסעה לבית שלה עם אחד מהחברים. היא נפרדה מאיתנו, אמרה שנדבר, שנשמור על קשר. אנחנו לא דיברנו איתה למחרת או כמה ימים לאחר מכן, אבל אחד מהחברים שלנו כן שמר איתה על קשר".
זה סרטון מבחיל ומזעזע. גם אם אין פה עניין פלילי, זה פשוט מביש. "אתה צודק. אני מתבייש. הכי קשה זה שכולנו בזוגיות עם רגל וחצי לפני נישואין. אני לא יכול להסתכל בעיניים של ההורים שלי. מה שמשגע את כולנו זה מי הפיץ את הסרטון, ולאף אחד מאיתנו אין מושג מי זה. אין לי ספק שזה מישהו שרצה להרוס לאנתוני וארן את הקריירה".