"צילם והפיץ סרטון מין": שנתיים לאחר סרטון המין, כתב אישום הוגש היום (א') נגד שחקן הפועל ירושלים לשעבר, בר מזרחי (25).
על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה, מזרחי תיעד את הצעירה בסיטואציה אינטימית ואז הפיץ את הסרטון ללא הסכמתה. הסרטון שצולם ב-2015 ופורסם לפני שנתיים, עורר סערה גדולה בכדורגל הישראלי והירושלמי. התיק נגד וארן נסגר מחוסר אשמה.
1 צפייה בגלריה
"צילם והפיץ סרטון מין"
"צילם והפיץ סרטון מין"
"צילם והפיץ סרטון מין"
(צילום: יאיר שגיא)
בכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) נגד מזרחי על פגיעה בפרטיות נאמר. "על פי עובדות כתב האישום, בין הנאשם למתלוננת קיימת היכרות מוקדמת. ב-7.12.2015 פגש הנאשם בצוותא עם מישל רוס, אנתוני וארן ורותם נתנאל בוסקילה את המתלוננת באקראי במועדון בתל אביב. לאחר מכן, התלוותה המתלוננת עמם לביתו של הנאשם, ושם קיימה יחסי מין בהסכמה עם הנאשם ועם רוס. בשלב מסוים במהלך שהייתה של המתלוננת בביתו, הסריט אותה הנאשם במהלך סיטואציה אינטימית וזאת מבלי לקבל את הסכמתה. זמן מה לאחר מכן שלח הנאשם את הסרטון לרוס, וארן ובוסקילה באמצעות יישומון ה-Whatsapp. ב-14.3.2018 הופץ הסרטון ברשתות החברתיות", כך על פי כתב האישום.
בראיון ל"ידיעות ירושלים" ומיינט ירושלים לפני כשנתיים אמר מזרחי: "אני מתבייש. הכי קשה זה שכולנו בזוגיות עם רגל וחצי לפני נישואין. אני לא יכול להסתכל בעיניים של ההורים שלי. מה שמשגע את כולנו זה מי הפיץ את הסרטון, ולאף אחד מאיתנו אין מושג מי זה. אין לי ספק שזה מישהו שרצה להרוס לאנתוני וארן את הקריירה".