לא ככה דמיינה הפועל את המסע שתכננה בפיינל 8 באתונה אליו הגיעה שלשום. לכל מי שעיניו בראשו היה ברור שלחזור עם הגביע תהיה משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל ניצחון על בורגוס אותה פגשה הפועל היום באתונה בהחלט סומן כיעד שהפרס עבורו העפלה לפיינל פור שיתקיים בעוד יומיים.
1 צפייה בגלריה
קטש
קטש
קטש
(צילום: עוז מועלם)
הפועל פתחה את המשחק בצורה נוראית עם אפס מחמש מהשלוש בעוד הספרדים ירו מחוץ לקשת באחוזים נהדרים. למרות זאת ברבע הראשון החניכים של קטש היו במרחק סביר מהיריבה 23:15 בסיום הרבע.
ברבע השני הצליחו הלבנים אדומים לצמק עד ל- 25:20 אבל מפגן שלשות ספרדי העלה את הפער ל-13- 20:33. הפעול התקרבה על הספרדים המשיכו לקלוע מכל בלטה על הפרקט ועלו בסיום הרבע השני ל- 49:32.
הרבע השלישי היה צמוד למדי והספרדים עמדו על בין 15 ל-18 הפרש כמעט לכל אורכו עד ששתי דקות לסיומו הספרדים שוב ברחו ל-24 נקודות הפרש, 70:46. הפועל המשיכה לספק מופע של קבוצת נוער מול קבוצת בוגרים וירדה בסיום הרבע השלישי בפיגור 29 נקודות, 77:48 ובידיעה שהרבע הרביעי יהיה לא יותר מאשר גארבג' טיים של עשר דקות.
3:55 לסיום, לוקה מיטרוביץ' החטיא ליי אפ כאילו רצה להמחיש את האומללות של הפועל במשחק שסימנו בארנה כיום חג. אז הפועל ניצחה את הרבע האחרון (17:15) הרבה בגלל שהראש של שחקני בורגוס היה בפיינל פור שיתקיים בעוד 48 שעות. הפועל אגב סיימה את המשחק הזה עם מאזן נוראי של 4 מ-25 מחוץ לקשת כולל תקרית אלימה בה סולימן בריימו ואחד משחקני בורגוס חבטו האחד בשני. הרבו לקלוע להפועל: מיטרוביץ' ופאפס 13 כל אחד. טיישון תומאס עם 12 נקודות.