בהפועל מלקקים את הפצעים אחרי ההדחה מהגביע על ידי ראשון לציון ומבינים שבשביל שיהיה אפשר להציל משהו מהעונה הזו אחרי ההדחה מאירופה, וזו מהגביע כמובן, הקבוצה זקוקה לזעזוע מיידי. "יש קונצנזוס לגבי העובדה שהעסק לא עובד", אומר גורם בארנה. "אפשר להישאר פסיביים או לעשות מעשה כדי שנחזור להיות קבוצה שמסוגלת להילחם על הזירה היחידה שנשארה לה - הליגה ותואר האליפות".
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל. ממשיכים ליפול על הראש
שחקני הפועל. ממשיכים ליפול על הראש
שחקני הפועל. ממשיכים ליפול על הראש
(צילום: האלבום הפרטי)
בהפועל יש קונצנזוס לגבי העובדה שחייבים לעשות מעשה. עד כדי כך שכל שחקן, גם הכוכבים הגדולים של המועדון, מסומנים כמועמדים לעזיבה. ג'ייקובן בראון, הברומטר של האדומים, וגם טיישון תומאס הם שמות שכבר עלו על השולחן כמועמדים לעזוב, והנימוק הוא שעד כמה שבהפועל מעריכים את שניהם, אין מנוס מלקבל החלטות קשות וכואבות בעקבות שרשרת הכשלונות של העונה.
הבעיה של הפועל היא שאין כרגע שמות אטרקטיביים כרכש פוטנציאלי שיכולים לשדרג את העסק. מסע החיפושים נמשך, ובמועדון מבטיחים שלא תהיה להם שום בעיה, אם יימצא רכש מתאים, לשנות את הקבוצה מן הקצה אל הקצה. בכל מקרה, נראה שג'מיל וילסון המאכזב יעזוב בקרוב והוא מועמד להצטרף להפועל תל אביב.
במועדון ממשיכים לגבות בצורה נחרצת את המאמן הליטאי דאיוניס אדומייטיס. "זה לא הוגן להפיל את התיק על מאמן שהגיע למציאות מסוימת. זה לא שעד שהוא הגיע שיחקנו כדורסל מדהים, וגם אין לו חלק בהדחה מאירופה. להדביק לו את הכישלון של העונה עושה לו עוול". אדומייטיס אמר אחרי ההדחה מול ראשון לציון בגביע: "לא היו לנו מספיק אימונים כדי להתרגל לרעיונות שלי. זה לא שיש דבר אחד שצריך לתקן, מדובר בפרטים הקטנים. אין ספק שבסוף האחריות היא של המאמן ואני לא מאשים את השחקנים".