אימוג'י בוואטס־אפ: במהלך השבוע האחרון התפוצץ הווטסאפ של חברי הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל. אוהדי בית"ר, הפלג היותר קיצוני וגם היותר מתון, כתבו לחלק מחברי הוועדה שאישורו של חאמד בן חליפה כמחזיק ב־50 אחוז מהבעלות על מועדון הכדורגל של בית"ר ימיט אסון על המועדון. בתכתובת שכזו, אחת מני רבות שהגיעה לידינו, כותב אחד האוהדים ליושבת ראש הבקרה התקציבית, רואת החשבון סיגלית סייג: "אם תאשרו אותו (את בן חליפה) ובסופו של דבר יתגלה שהוא נוכל ורמאי, אתם תקבלו את כל הביקורת ובצדק. תשמרו לנו על הקבוצה!!!!! היו בעבר לא מעט אנשי עסקים שאחרי מעט מאוד זמן התבררו כנוכלים. אל תיתנו לנו ליפול!!!!! אל תאשרו אותו!!!!!"
1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
(צילום: אוהד צויגנברג)
במקביל לדברים האלה קיבל עומר אצילי, שלה פמיליה כבר הביאה אותו לפני מספר חודשים לסיכום בבית"ר, עד שיוסי בניון הטיל וטו, מסר ברור מלא מעט אוהדים, שבו נאמר כך: "יש לנו מלחמת עולם עם הבעלים. ברגע שנחזור למגרשים לא כדאי לך לשחק באווירה כזו. סע לחיפה ושיהיה לך בהצלחה".
בלה פמיליה אומנם הכחישו השבוע את הדברים, אבל האטמוספירה כאן מאוד ברורה: חוגג ובן חליפה, כרגע, הם האנשים היחידים שהם בעד צירופו של השייח' לבית וגן. ההתאחדות, התקשורת, אוהדי בית"ר (הקיצונים מטעמים לאומניים, השפויים מתוך החשש שזה ייגמר בבכי) כולם נגד. אחד מחברי לה פמיליה היטיב לתאר זאת כך: "רצינו לעלות על בריקדות אחרי החתימה על העיסקה, אבל תקשורת הספורט עושה עבורנו את העבודה. בניגוד לתקופת הצ'צ'נים לפני שבע שנים, כשאנחנו היינו אלה שצריכים להילחם על הבית, יש לנו כרגע צבא שלם של אנשים שזועקים את זעקתנו".
חוגג, לזכותו או לגנותו, שומע וקורא את הקולות ואת תמרורי האזהרה שבכל יום מוצבים מולו ומול חברי הוועדה להעברת זכויות ומסרב להרים ידיים. מה שמפתיע הוא שגם השייח' בן חליפה מסרב להתרגש ממה שחוגג הגדיר השבוע "ציד המכשפות הגדול ביותר בהיסטוריה של תקשורת הספורט". העובדה שבן חליפה כרגע לא מניד עפעף מעלה תהיות. הרי כל אחד אחר שהיה חוטף כל כך הרבה ביקורות ושמועות ורואה איך מפשפשים ומערערים את הלגיטימיות שלו היה בורח כל עוד נפשו בו. השייח', וכך גם בנו מוחמד, מקפידים להתכתב עם חוגג ושאר הנהלת בית"ר בקבוצת הווטסאפ המשותפת שהקימו. בין הא ודא ונסיונות למצוא פתרונות יצירתיים שיכשירו את בן חליפה כחלק בלתי נפרד מבית"ר, יש שם אימוגי'ז של לבבות וסמיילי ולייק עם אגודל מורם של שניים שהם בעלי ברית. ייתכן שהברית הזו כל כך חשובה לשניהם שמועדון הכדורגל של בית"ר הוא רק האמצעי, ממש לא המטרה.
בתוך בית וגן היה מי שנזכר השבוע במיזם של חוגג לפני כשנה לערוך ערב גאלה בארנה שבו יימכרו מינויים מוזלים לאוהדי בית"ר. כל מי שמכיר את בית"ר מקרוב יעץ לו לרדת מהסיפור הזה בנימוק שהוא ייגמר במקרה הטוב בברכה לבטלה ובמקרה הרע בפארסה מביכה. חוגג הלך עם הראש בקיר. העיקשות שלו והיצירתיות שלו פלוס לקיחת הסיכונים שבמסגרתה הוא רגיל להפוך את הבלתי אפשרי למציאות הן הדלק שלו. מהסיפור ההוא בארנה לא יצא כלום חוץ מפאדיחה. לא מעט אנשים מזהירים את חוגג שזה יהיה גם סופו של הרומן עם בן חליפה.