כמה זמן גרה בירושלים?
"נולדתי בירושלים. אני מנהלת אורח חיים דתי, ומתגוררת במרכז העיר כל חיי, פרט לשנה שעברה שבה עשיתי שירות לאומי בחיפה, אז גם שיחקתי במכבי חיפה בליגת העל".
1 צפייה בגלריה
נטע רפאל
נטע רפאל
נטע רפאל
(צילום: יואב דודקביץ')
למה ירושלים? "זה משהו שהוא מעבר למילים. יש בה גם קדושה וגם אנשים והווי הכי מיוחד בעולם".
אז מה הלאה? "העיר הזו זקוקה לעשייה והתקדמות של אנשים שיוצרים משהו ביחד. מגוון רחב שבו יש מקום לכולם וכל אחד משמיע את קולו ויוצר הרמוניה".
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?"עם הרב קוק, בבית הרב. אני רואה בו מנהיג רוחני מאוד גדול, ובדרך החיים שלי הדתית הייתי רוצה שיסלול לי השקפת עולם שתהיה לי מורת דרך".
מה הדבר הכי מעניין שעשית בעיר? "כל רגע בירושלים הוא הדבר עצמו. אני מקווה שאם נזכה באליפות עם אס"א (אנחנו כרגע במקום השני בליגת העל) זו תהיה פסגה שתאפיל על כל דבר אחר".
אני והקורונה: "במסגרת השירות הלאומי אנחנו מחולקים לקפסולות והפסיקו לנו את הליגה בכדורסל לחודש, אז הנגיף הזה בעיקר הביא איתו באסה רצינית. שמחה שזה נגמר. מקווה שלא ניאלץ לחזור אחורה".
מקום סודי בעיר? "גג ליד אולם הכדורסל בגבעת רם. מאז כיתה ט', לפני אימון או משחק אני עולה לשם, מסדרת את הראש ונכנסת לזון".
מה הכי גרוע בעיר? "למצוא חניה. זו משימה כמעט בלתי אפשרית. אני גרה ברחוב יפו. במקום לעלות הביתה אני מסתובבת עם הרכב עד שקורה נס ויש מקום פנוי. השיא שלי הוא שעתיים וחמש דקות של חיפושים".