בית"ר נורדיה החלה ברגל ימין את משחקי האימון לקראת העונה הקרובה, לאחר שני נצחונות בתוצאה 1:2 - מול עירוני אשדוד מליגה א' (צמד של חזי מזרחי, הבן של איתן מזרחי) ומול הפועל לוד מליגה ב' (שערים של ברק מימון ואמסי גובזה). אומנם מוקדם מאוד לקבוע את רמתה של הקבוצה, אולם ניתן להצהיר בוודאות שהמאמן ויקטור גניש בנה את אחת הקבוצות הצעירות בכל הליגות לבוגרים בישראל.
1 צפייה בגלריה
נורדיה. ינסו לשרוד
נורדיה. ינסו לשרוד
נורדיה. ינסו לשרוד
(צילום: גלעד אימס )
בשבוע שעבר השלים גניש באופן כמעט סופי את הסגל שלו וצירף חמישה שחקנים נוספים - אף לא אחד מהם בן יותר מ־22. זה התחיל בהחתמתו של השוער אופק עברי (21), ששיחק במועדון כשוער מחליף ואשתקד היה השוער המחליף בהפועל אשקלון מהלאומית. הוא יקבל הזדמנות ראשונה כשוער ראשון, כשנכון לשלב הזה מי שמיועד לשמש כמחליף שלו הוא שוער הנוער של המועדון, נחום ארגה.
פרט לשוער הוסיף המאמן ויקטור גניש שורה של שחקני מרכז שדה אלמונים למדי כשהבולט ביניהם הוא ברק מימון (22), ששיחק אשתקד במדי הכח רמת גן והבקיע שער מרשים מחוץ לרחבה במשחק האימון השבוע. עוד חתמו: רותם ששתיאל (20), בוגר בית וגן, שעלה לבוגרים אשתקד וניסה את מזלו בשמשון כפר קאסם מליגה א', אולם היה פצוע ומיעט לשחק; ניב בן יוסף (21), בוגר האקדמיה של ג'קי בן זקן, ששותף אשתקד במאבקי הצמרת של אדומים אשדוד; ואשר מששה (20), שעבורו זו העונה הראשונה בבוגרים, אחרי ששיחק בנוער של רמת אליהו.
מדובר, חשוב לציין, במגמה שקיימת גם בקרב יתר שחקני הקבוצה. מבין 17 שחקני הסגל החתומים, שניים בלבד עברו את גיל 25 (מתן טולדנו וגובזה), ואף אחד לא סגר את העשור השלישי לחייו.
היום (08:15 בבוקר), תפגוש נורדיה בעמק הארזים למשחק אימון את שמכבי קביליו יפו.
אתמול (אחרי סגירת הגיליון), נערכה ההגרלה שקבעה מול מי תתמודד נורדיה השנה בליגה, וזאת לאחר פיצול ליגה א' דרום לשני בתים של תשע קבוצות, כאשר האחרונה יורדת אוטומטית והקבוצה מהמקום השמיני יוצאת לשורה של משחקי מבחן כדי להבטיח הישרדות לשנה נוספת.