משה חוגג, מתחיל להבין שהקשיים בעסקת העברת חמישים אחוזים מהבעלות של מועדון הכדורגל של בית"ר מצריכים אותו כנראה לחשב מסלול מחדש. בן חליפה מאד לא אוהב בלשון המעטה את הפרסומים שמציגים אותו באור מפוקפק בתקשורת הישראלית וזועם על העובדה שמסמכים מהוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל דולפים ומתפרסמים בתקשורת.
1 צפייה בגלריה
השייח' וחוגג
השייח' וחוגג
השייח' וחוגג
(צילום: דוברות בית"ר ירושלים)
השייח' שלבקשת בית"ר קיבל מהוועדה להעברת זכויות ארכה של שלושה שבועות להמצאת המסמכים שחסרים לו ביניהם גם תעודת יושר, הפך מנחוש ואסרטיבי מול חוגג לגבי קיום העסקה לפאסיבי למדי. במידה רבה מאד, השייח' לא מעוניין להמשיך להיות חלק מההליך הזה, כי לטענת אנשי חצרו סיפור בית"ר גרם לו הרבה יותר נזק מאשר תועלת. חוגג והשייח' שכרו את שירותיו של משרד עורכי דין מהאמירויות, כדי למצוא פתרונות יצירתיים אבל חוגג כבר התבטא אתמול בתוכנית "שער השבת" שבמידה ולא תהיה לשייח' אפשרות להציג תעודת יושר הוא ינסה להפוך אותו לספונסר של המועדון ללא בעלות בדומה למתווה גומא אגייאר משנת 2012. חוגג מחכה שנתב"ג ייפתח ואז הוא צפוי לטוס לדובאי כדי להיפגש עם השייח' וכנראה לטכס עצה. חוגג ממשיך להבהיר כי גם ללא עסקת בן חליפה הוא יישאר הבעלים של בית"ר לאורך שנים.
בעניין אחר: קשר הקבוצה מיכאל אוחנה הוא המאובחן הנוסף בנגיף קורונה אחרי שגם החלוץ רועי פדידה אובחן כנושא הנגיף. בבית"ר בטוחים שישנם עוד מספר שחקנים ואנשי צוות שנדבקו ומחכים לתשובות של הבדיקות שעברו כל מי שקשור בבית וגן. ייתכן כי במידה וחלילה תהיה הדבקה המונית בקבוצה, יפנה המועדון למנהלת ויבקש לדחות את המשחק מול הפועל תל אביב שאמור להתקיים ביום שלישי בעוד יומיים.