רינת סילבסטר ממליצה על: 'ארז אופטיקה', מרכז העיר
"אני לקוחה שלהם כבר ארבע שנים וגוררת לחנות בבן יהודה את כל מי שאני מכירה. יש להם מבחר מטורף של מותגי משקפיים, כשתוך ימים ספורים מכינים לך הזוג שבחרת. אפילו את אמא שלי שגרה בצפון, לקחתי אליהם פעם אחת כשהיא הגיעה לביקור בסוף שבוע: ביום חמישי הזמינה ובראשון זה היה כבר מוכן. כעקרון אני משתדלת להתרחק מרשתות גדולות , ותמיד אני מחפשת את העסקים הקטנים".
11 צפייה בגלריה
רינת סילבסטר
רינת סילבסטר
רינת סילבסטר
(צילום: טלי סקרה)
מלך זילברשלג ממליץ על: "עולם היין והסיגר", גבעת שאול
"המקום הנכון לקנות בו כל משקה אלכוהולי טוב ופחות מוכר. שירות מיוחד ואווירה של שמחה שבאה עם סיגר טוב וכוס של יין משובח".
11 צפייה בגלריה
מלך זילברשלג
מלך זילברשלג
מלך זילברשלג
(צילום: מתוך האינסטגרם)
שמעון פרנס ממליץ על: בית קפה קאלו, דרך בית לחם
"ל'קאלו' יש פינה חמה אצלי בלב. מקום קטן, שקט ומשפחתי. למה שהם מגישים בתפריט יש תמיד טעם אותנתי של בית. קפה שכונתי חמים ומסביר פנים".
11 צפייה בגלריה
שמעון פרנס
שמעון פרנס
שמעון פרנס
(צילום: שלומי כהן)
חיים הספר ממליץ על: ג'סט מיט, מרכז העיר
"זה מקום איכותי במדרחוב בבן הלל עם בשרים טריים וסנדוויצי'ם  לטייק אווי שמכינים ברמה של שף. מקום לבבי וחם. אפילו את תפוחי האדמה לצ'יפס הביתי, חותכים שם במקום.  זה מחזיר אותי לטעמים של המטבח של אמא. מקום שפותח את הלב".
11 צפייה בגלריה
חיים הספר
חיים הספר
חיים הספר
(צילום: רפי קוץ)
הנשיא רובי ריבלין ממליץ על: שלום פלאפל
"כמי שנולד בירושלים ברור לי שאין תחליף למנת הפלאפל האהובה עליי בעיר אותה אפשר למצוא רק בשלום פלאפל. שנים שזהו המקום עליו אני ממליץ בחפץ לב לאוהבי המנה הנפלאה הזו. גם הפלאפל הזה הוא עסק קטן שנבנה בעשר אצבעות, כמו עשרות עסקים קטנים שעשו את הדבר הישראלי ביותר – חלמו, העזו, יזמו, והצליחו".
11 צפייה בגלריה
הנשיא רובי ריבלין
הנשיא רובי ריבלין
הנשיא רובי ריבלין
(צילום: יואב דודקביץ')
יעקב אחימאיר ממליץ על: 'קפה דובשנית', קטמון
"זה המקום החביב עלי שאני נוהג לשבת שם לעיתים תכופות. בעלי המקום יוסי הוא איש סמפטי ביותר ואדיב. אני יושב שם לבד או עם חברים. בחורף אני מזמין  קפה הפוך ובקיץ  המשקה האהוב עליי  זה לימונענע עם קרח גרוס שמכינים במקום וגם לוקח מדי פעם גם מאפה קטן, אך בעיקר אני אוהב שם את האווירה.
11 צפייה בגלריה
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"בשנה האחרונה היה קצת קשה להגיע לשם בגלל כל העבודות שהתמשכו  ברחוב הפלמ"ח והמחסור בחניות, אבל בכל זאת אפילו הייתי  חונה קצת רחוק יותר ומגיע ברגל. עכשיו לפני כחודש עברתי להתגורר בתל אביב ואני כבר מתחיל להתגעגע".
אילן ג'רוסי ממליץ על: 'קפה בצלאל', מרכז העיר
"זה בית הקפה ה'ביתי' שלי ושם אני מתחיל את הבוקר. יש שם שירות מדהים וקפה מעולה, סנדוויצ'ים ומאפים סופר טריים. האוכלוסיה שם מורכבת מלקוחות קבועים והרבה חבר'ה מ'בצלאל' שלומדים ממש ממול. אני אוהב את האווירה וגם מאוד מעריך את זה שהמקום פתוח גם בסופי שבוע. מקום משובח שאני ממליץ עליו בחום".
11 צפייה בגלריה
אילן ג'רוסי
אילן ג'רוסי
אילן ג'רוסי
(צילום: רפי קוץ)
אורי ששון ממליץ על: קפה גן סיפור, גן סאקר
"זה בית קפה פסטורלי שמגיש אוכל טרי ומשובח , בנוסף לישיבה במסעדה יש קונספט פיקניק שמאפשר חוויה מדהימה בפארק . תמיר הוא הבעלים השותף הירושלמי שדואג שהכל יהיה ברמת שירות ואיכות ברמות הגבוהות, ואגב המשותף לנו שכל אחד מאיתנו מלווה את עמותת שלווה כחלק מתרומה לקהילה".
11 צפייה בגלריה
אורי ששון
אורי ששון
אורי ששון
(צילום: פרטי)
עמית ברקת ממליצה על: "המתוקים של ספיר", גילה
"לאחרונה פתחתי את המעדנייה החדשה שלי ללא גלוטן בתלפיות אבל  את כל הניסויים שלי על העוגות עשיתי עם מוצרים  מהמתוקים של ספיר. זה מקום שמוכר חומרי גלם איכותיים בעיקר לקונדיטוריות אבל גם לחובבי אפייה ואנשיים פרטיים, ויש להם כל מה שצריך להכנת עוגות. חוץ מזה הם  גם מכינים שם עוגות יומולדת בהזמנה ועיצוב אישיים. מאוד התחברתי אל ספיר הבעלים ואני מאוד מרוצה מהאיכות והשירות שלהם".
11 צפייה בגלריה
עמית ברקת
עמית ברקת
עמית ברקת
(צילום: מתוך האינסטגרם)
רתם רבי, ממליצה על: סושי urans, מרכז העיר
"זה מקום שעומרי, הארוס שלי, ואני נהנים לאכול בו שוב ושוב הוא Urans, הסושי-שף המשובח שנפתח לפני כשלושה חודשים ברחוב החבצלת. ההשקעה של הבעלים אורן ועומר, ניכרת בכל רול שמגיע טרי, עשיר בדג ובקופסה מדהימה כמו קופסת תכשיטים. חייבת לציין את ה'באן אסאדו' שהוא לא פחות ממעדן. 
11 צפייה בגלריה
רתם רבי
רתם רבי
רתם רבי
(צילום: פרטי)
"במיוחד בעת הזו, חשוב לנו לרכוש מעסקים קטנים ולחזק אותם, ואנחנו שמחים שאנו זוכים למשלוח שכולו חוויה קולינארית בכל פעם מחדש. עבורנו זה סיפוק גדול לראות את הבעלים של המקום עובדים ושמחים, חרף התקופה המורכבת".
עמיר בירם, איש הנדל"ן ממליץ על: 'שוק קפה' בשוק מחנה יהודה
"אני חובב קפה ואוהב את שוק מחנה יהודה וזה גם קרוב למשרדים שלי. שתי החנויות של 'שוק קפה', שנמצאים בשוק, הם אחלה מקום עבורי . יש לברק החביב, הבעלים, סניף אחד ברחוב עץ חיים והמקום השני שלו ממוקם ברחוב האפרסק. אני גם שותה שם בעמידה אספרסו מדי פעם, גם קונה הביתה מקינטה וכל מיני מכשירים שונים ובעיקר קונה קפה קלוי במקום לשימוש בייתי. עושים שם קלייה במקום והריחות והשירות פשוט מדהימים. זאת הפסקת קפה המושלמת לטעמי. ממש תענוג. לעזוב הכל לכמה דקות ורק ליהנות".
11 צפייה בגלריה
עמיר בירם
עמיר בירם
עמיר בירם
(צילום: פרטי)