1 צפייה בגלריה
גן האירועים החדש | הדמיה: איציק לוי
גן האירועים החדש | הדמיה: איציק לוי
גן האירועים החדש | הדמיה: איציק לוי
'שורש' - אאוט, 'דסטינו' - אין: לראשונה נחשפים פרטי הקמת גן האירועים החדש בשורש, בהשקעת ענק. כבר תקופה ממושכת שבעלי מתחם ארטמיסיה בתלפיות, אלון סעדון ודודו אברהם, חיפשו מקום חדש שבו יוכלו לפתח את עסק מקומות האירועים שלהם, לצד הפעילות הקיימת בתוך העיר. האופציה המועדפת עליהם היתה גן אירועים שבו חלק ניכר מקבלת הפנים וטקס החופה יוכלו להיערך תחת כיפת השמיים.
לאחר בדיקת מספר אופציות ובחינת מיקומים לבניית אולם חדש, הוחלט לבסוף ללכת על שיפוץ יסודי של מתחם קיים, ואכן נסגרה לאחרונה עיסקת המכירה עם בעלי אולם האירועים הוותיק 'שורש', הנושא את שם היישוב שבו הוא שוכן, על כביש ירושלים-תל אביב.
עבודות השיפוץ המקיפות כבר בעיצומן והפתיחה מתוכננת ל־20 במאי לקראת עונת חתונות האביב הקרובה. למקום החדש יקראו 'דסטינו', ושטח המתחם הפתוח יעמוד על כ־3.5 דונם והוא יכלול מזרקה מפוארת, ריהוט גן ותאורה דקורטיבית - הכל חדש ובמטרה לשוות למקום סגנון ואווירה אירופאיים.
במתחם הסגור יוכשר אולם אירועים לתפוסה מקסימלית של אלף איש, עם תאורה משוכללת ועמדת די־ג'יי ממוחשבת ומאובזרת. עוד החליטו סעדון ואברהם ללכת על קונספט של מטבחי שף פתוחים במספר נקודות, כך שהחוגגים יוכלו לראות את הכנת המנות בזמן אמת. סעדון: "הכל יהיה כאן מושקע ומתוכנן עד הפרט האחרון כדי להגיע לתוצאה וחוויה שכרגע אין בירושלים והסביבה. כל הריהוט לאולם בפנים ובחוץ יהיה יבוא אישי שלנו, ומובן שכל זה במקביל לפעילות שלנו ב'ארטמיסיה', שגם שם יהיו חידושים".