פרסום ראשון: דירת הפאר הענקית בבעלותו של גומא אגייאר בממילא, שהוצעה למכירה לפני כשנה וחודשיים, נמכרה לאחרונה. אלמנתו של גומא אגייאר, שהנכס הועבר לבעלותה, מכרה אותו לאיש עסקים יהודי אמריקאי במחיר שיא של 11.6 מיליון דולר. המחיר המבוקש בתחילת המשא ומתן עמד על 13.8 מיליון דולר. מתווכי העסקה מצד אגייאר הם משרד חזון נכסים בבעלות האחים רינת ואחיטוב גץ ומצד הקונה המתווך הוא דניאל בוזגלו ממשרד צימוקי.
מדובר בנכס המשקיף אל מגדל דוד וחומות העיר העתיקה במיקום מעל שדרת המסחר של אלרוב ממילא. דירת הפאר כוללת שתי דירות בהיקף של 600 מ"ר במפלס אחד וגג פרטי בשטח של 700 מ"ר.
1 צפייה בגלריה
גומא אגייאר ז"ל. צילום: אלכס קולומויסקי
גומא אגייאר ז"ל. צילום: אלכס קולומויסקי
גומא אגייאר ז"ל. צילום: אלכס קולומויסקי
בבעלות משפחת אגייאר ישנם עוד מספר לא מבוטל של נכסי יוקרה בעיר ולא מן הנמנע שמרביתם יוצאו למכירה בהמשך. מדובר בעסקה מורכבת שדרשה תיאומים ואישורים רבים כולל הליך העברת הנכס לבעלותה של אלמנתו של אגייאר על פי ההחלטה המשפטית שנכסיו של אגייאר יחולקו בינה לבין אמו.
גומא אגייאר היה מלייארדר שרכש את בית"ר ירושלים וקנה שורה של נכסים בעיר, בין היתר בימין משה. אגייאר נעלם לפני כחמש שנים בעת שיצא לשיט בחופי פלורידה, לאחר כשנתיים הוכרז כמת על ידי שופט בית המשפט המחוזי בפלורידה. עד עכשיו מתנהל מאבק על הירושה שלו.