מסצ'אלנג', האקסלרטור הבינלאומי לפיתוח יזמות, הפועל בארץ מירושלים, יתקיים השנה, בשל השיתוק הגלובלי, במתכונת מקוונת.
תוכנית הלימודים של הסדנא עברה התאמות טכנולוגיות ושינויים בתוכן, שיאפשרו ליזמים והחברות שנבחרו להשתתף בתוכנית, לקיים אותה מכל מקום. המחזור החדש, שייפתח באפריל, כולל מסלול מיוחד בשיתוף חברת 'אלתא' בתחום פיתוח החיישנים, ולראשונה תאגיד המוזיקה העולמי 'יוניברסל' חבר למיזם בישראל לקדם חדשנות בתחומי המוזיקה, התרבות והבידור.
2 צפייה בגלריה
היי-טק
היי-טק
היי-טק
(צילום: shutterstock)
מצטייני התוכנית יזכו בפרס כספי של עד כחצי מיליון שקל וישתתפו במסע עסקים לארה"ב שיכלול מפגשים עם משקיעים פוטנציאליים.
מנכ"ל מסצ'אלנג' ישראל, יונית סירקין אמרה: "למרות התחזית כי השפעת וירוס הקורונה על הכלכלה הישראלית והעולמית עוד צפויה להמשך ולהחמיר בתקופה הקרובה, ברור לנו שזה הזמן הנכון לפתח ולהצמיח חברות שיהוו מנוע חשוב ליצירת מקומות העבודה החדשים. ביצענו את כל ההכנות המתאימות והשינויים הדרושים ללמידה מרחוק וקיום אירועים וסימינרים מקוונים כדי שתוכנית הלימודים הקרובה לא תפגע. שילוב הכוחות של האקו סיסטם המקומי והגלובלי יחד עם המשקיעים והשותפים האסטרטגיים מהארץ ומהעולם יאפשרו לנו לקדם חדשנות לתועלת האנושות גם בתנאים מאתגרים אלה ולהמשיך להיות כאן בשביל היזמים".
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל מסצ'אלנג' ישראל, יונית סירקין
מנכ"ל מסצ'אלנג' ישראל, יונית סירקין
מנכ"ל מסצ'אלנג' ישראל, יונית סירקין
(צילום: יח"צ)
מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת, מרדכי בניטה אמר: "אני שמח על כך שנמצאו הפתרונות הטכנולוגיים להמשך הפעילות באופן שימשיך את הקידום של ירושלים כמוקד ידע לעולם וכמוקד משמעותי וחשוב לפיתוח של יזמות טכנולוגית בתחומים שונים. ירושלים, כמו ישראל והעולם כולו מתמודדת עם משברים שונים בעקבות מגפת הקורונה - לצד הצעדים למלחמה בנגיף, חשוב לנו להמשיך ולפעול בכדי שירושלים תצא חזקה ומחוזקת ביום שאחרי".