הקרב על גן 'הדולפין': תושבים בפסגת זאב כתבו השבוע מכתב זועם לראש העירייה משה ליאון בעקבות הכוונה לסגור גן חילוני. "אנו, הורי הילדים בגן, מבקשים להביע את מורת רוחנו, תמיהתנו ואכזבתנו מן הגורמים בעירייה אשר מאיימים לסגור את גננו האהוב". ההורים טוענים עוד כי בשכונה שלהם קיימת תופעה של התחרדות, לכן ההחלטה לסגור את הגן בשל מיעוט נרשמים תעודד חילונים נוספים לעזוב את האזור ותוביל לסגירה של מוסדות חילוניים.
1 צפייה בגלריה
הגן שעומד להיסגר. "הכל בדיאלוג"
הגן שעומד להיסגר. "הכל בדיאלוג"
הגן שעומד להיסגר. "הכל בדיאלוג"
(צילום: פרטי)
עוד ציינו ההורים: "לא ייתכן שגן כה אהוב וותיק ייסגר בשל חוסר בשמונה נרשמים. בעבר וגם כיום נפתחים גנים עם אותו מספר נרשמים ואף פחות. לא כך עושים לצוות חינוכי שנותן את כל כולו, שנים ארוכות, למען חינוך ילדינו".
חבר המועצה אדיר שוורץ ('התעוררות'), שמכהן גם כיו"ר ועדת הביקורת בעירייה: "נראה כי הקואליציה של ליאון לא בוחלת באמצעים לפגוע בציבור החילוני, המסורתי והדתי־לאומי. שכונה אחר שכונה, בשיטת 'מצליח', מנסים לסגור גנים ולפגוע במוסדות חינוך אחרים, ללא קשר לביקוש או לאיכות הגן.
"לשמחתי, בשיתוף פעולה עם הציבור, במרבית המקרים אנחנו מצליחים למנוע את הפגיעה במוסדות החינוך".
מהעירייה נמסר: "לגן מיעוט נרשמים בשלב זה לשנת הלימודים הקרבה. נבחנת כל דרך לפתוח את הגן, והכל בדיאלוג עם ההורים ובשיתוף פעולה עמם".