קרית חינוך וגם מגרש ספורט ראשון: ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, הגיע היום (ג')לסיור לסיור בכפר עקב שבצפון ירושלים ובמינהל הקהילתי על מנת לשמוע את צורכיהם של תושבי השכונה ולבחון מקרוב את הבעיות הרבות בכפר.
1 צפייה בגלריה
משה ליאון בכפר עקב
משה ליאון בכפר עקב
משה ליאון בכפר עקב
(צילום: עיריית ירושלים)


בכפר עקב חיים כ-100,000 איש, מתוכם קרוב ל-70,000 בעלי תעודת זהות כחולה. השכונה ממוקמת מחוץ לגדר הביטחון, אבל מצויה בתוך התחום המוניציפלי של ירושלים מאז איחוד העיר. במקביל, קיימה היום עיריית ירושלים בשיתוף עם מד"א מבצע חיסונים ענק בכפר.
בסיור הוחלט כי עיריית ירושלים תבנה מגרש ספורט ראשון בכפר בשטח הצמוד למינהל הקהילתי, תקדם בינוי של קריית חינוך בתוך השכונה, בטווח זמן המידיי אגף התברואה יבצע מבצעי ניקיון בשכונה, הכניסה לכפר תשודרג ותנוקה, בעקבות בעיות תשתית אינטרנט תקדם העירייה כניסת תשתית מתקדמת לתוך הכפר.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "תושבי כפר עקב הם תושבי ירושלים על כל המשתמע ועלינו לדאוג לחיים כאן כפי שאנו דואגים לחיים בשאר העיר. אני שמח להגיע לכאן ולראות את המציאות בעיניים על מנת לטפל בה ולשדרג גם את איכות חייהם של תושבי הכפר. בחודשים הקרובים העירייה תגביר פעילותה ותעשה צעדים בוני אמון מתוך הבנה המציאות בשטח".