1 צפייה בגלריה
העבודות ברחוב שושן. עיכוב ממושך | צילום: פרטי
העבודות ברחוב שושן. עיכוב ממושך | צילום: פרטי
העבודות ברחוב שושן. עיכוב ממושך | צילום: פרטי
אין צהלה ושמחה ברחוב שושן. מה שיש הוא עבודות שיפוץ איטיות ומרגיזות. הרחוב, למרות קרבתו לכיכר ספרא, סבל תמיד מהיותו החצר האחורית של העירייה. הסמטה הנסתרת והמוזנחת שימשה ברירת חניה לכל מי שנדרש להגיע לכיכר ספרא ואין לו תו מסודר או פתרון חניה אחר. השכנים התלוננו לא פעם על כך שרכבי עירייה וניידות משטרה חונים במקומות השמורים לבעלי תווי חניה אזוריים בלבד.
לאחרונה כל זה היה אמור להשתנות בעקבות החלטת העירייה לשפץ את הרחוב ולשדרג בו את התשתיות. אבל מתברר שהדרך לשדרוג אמיתי שלו עוד רחוקה. העבודות הופסקו בעיצומן לפני כשבועיים ולא חודשו כל תקופת הפסח. יתר על כן, זו אינה ההפסקה הראשונה, וכל פעם מחדש העבודה מושעית מסיבה אחרת.
בינתיים מי שסובל משיטת העבודה הפגומה הם הדיירים ובעלי המשרדים והעסקים שפועלים ברחוב. הגישה לכניסות למתחם בעייתית במיוחד, ולא ברור מדוע עבודה שיכלה להימשך שבועיים-שלושה צריכה להימשך זמן כה רב, או איך קרה שהפועלים נטשו את העבודות ברחוב כשכל המדרכות והאספלט עדיין פתוחים.
בתשובה לפניות התושבים לעירייה נאמר להם שהיתה בעיה בהעסקת העובדים ואף ייתכן שלא תהיה ברירה אלא להחליף את הקבלן המבצע. השבוע, לאחר פניית 'בונוס', העבודות חודשו. עדיין לא ברור איך פרויקט בסדר גודל קטן יחסית הולך ומסתבך, או אם יש לעירייה חברה מפקחת מטעמה שתפיק את הלקחים הנדרשים בהתייחס לעבודות שיתקיימו במקומות אחרים ברחבי העיר.
העירייה: "בשל חגים, מזג האוויר ואילוצים הנדסיים העבודה אכן הוקפאה לזמן מה. לא הוחלף הקבלן וממשיכים בעבודוות על מנת לסייימן בהקדם האפשרי ובאי־נוחות מזערית".