1 צפייה בגלריה
סניף לאומי ב״בית בונם״. צילום: לירן תמרי
סניף לאומי ב״בית בונם״. צילום: לירן תמרי
סניף לאומי ב״בית בונם״. צילום: לירן תמרי
מכה ללקוחות בנק לאומי בשכונת רחביה: החל מחודש ינואר 2019 יאלצו כ-6000 לקוחות סניף בנק לאומי בשכונה, לקבל שירותים בנקאיים בסניפי תלפיות והתחנה המרכזית, זאת לאחר שבהנהלת החברה התקבלה החלטה לסגור את מחלקת קבלת הקהל וזאת על מנת להגדיל את מחלקת הפרימיום ומחלקת העסקים בסניף. למיינט ירושלים נודע כי בכוונת הנהלת הבנק לסגור לחלוטין את פעילות סניף הבנק בשכונת המושבה הגרמנית, אך צעד זה עוכב לביצוע לרבעון הראשון של שנת 2019.
בימים האחרונים קיבלו אלפי לקוחות הסניף הודעה מהבנק בדבר המהלך. ״חוצפה שבכוונת הבנק לטרטר את הלקוחות למרחקים כה גדולים בשביל לקבל שירות מנציג והכל לטובת הרחבת מחלקת הפרימיום, מרגיש שאנחנו לקוחות סוג ב, מדובר בשכונה שמרבית אוכלוסייתה מבוגרת ולרבים אין רכבים יאלצו לנסוע לסניפים מרחוקים״. אמרה שושנה רוטברג והוסיפה ״הבנק מוביל בשנים האחרונות מגמה לקבלת שירותים באמצעים מקוונים, מהלך שקשה מאוד עבור האוכלוסיה המבוגרת, לא מספיק שאנו צריכים להתמודד עם הקושי הזה עכשיו נצטרך לנוסע למרחקים כדי לקבל שירות שאמור להיות כה בסיסי ומובן״
לאומי: נבוא לקראת לקוחות הסניף בשכונה
מבנק לאומי נמסר כי "במסגרת מהלך פריסה מחודשת של סניפי לאומי, הוחלט לאחרונה להעביר את חשבונותיהם של לקוחות מגזר קמעונאות בסניף רחביה לסניפים סמוכים בעיר, כאשר מרבית החשבונות יעברו להתנהל בסניף תלפיות. הלקוחות קיבלו על כך הודעה מסודרת מבעוד מועד, תוך ציון כי באפשרותם להעביר את חשבונם לכל סניף של לאומי כפי בחירתם.
חשוב לציין כי במרבית סניפי לאומי, לרבות ברחביה ובתלפיות, קיימת מבואה דיגיטלית לרשות כלל לקוחות הבנק ותושבי האזור, הכוללת מכשיר כספומט ועמדת "לאומי דיגיטל" בהן ניתן לבצע את מרבית הפעולות הבנקאיות השכיחות מסביב לשעון, תוך חיסכון בזמן ובעלויות. פעולות אלה כוללות משיכת מזומן, הפקדת מזומן, משיכת מט"ח, הפקדת שיקים, העברה מחשבון לחשבון, תשלום שוברים, קבלת תדפיסים ומידע מקיף על החשבון, ועוד. אנו ערים וקשובים לקושי מצד האוכלוסייה היותר מבוגרת לבצע פעולות בערוצי הדיגיטל של הבנק ואיננו מקלים בכך ראש; לשם כך אנו מעמידים בסניפי לאומי ברחביה והסביבה דיילי הדרכה והכוונה אשר עומדים לרשות הלקוחות ומסייעים להם לבצע את הפעולות המבוקשות. יחד עם זאת, במידה וישנם לקוחות אשר יבקשו להישאר בסניף רחביה, אנו נעשה את מירב המאמצים לבוא לקראתם".