1 צפייה בגלריה
מי מאיים על החתולים השחורים? צילום: צביקה טישלר
מי מאיים על החתולים השחורים? צילום: צביקה טישלר
מי מאיים על החתולים השחורים? צילום: צביקה טישלר
האם מישהו עוקר את עיני החתולים השחורים בארמון הנציב? פעילים בשכונה נתקלו לאחרונה בסדרה של מעשי התעללות קשים, במסגרתן כרתו אלמונים את עין ימין של לא פחות משישה חתולים שחורים.
חודש לאחר שברחוב דרך בית לחם נמצאו מספר חלקי פנים ואיברי חתולים קטועים, אירוע חדש מעלה תהיות בנוגע להתעללות נוספת בחתולים. המקרה הנוכחי מתרחש בארמון הנציב, שם אחת ממאכילות החתולים, אשר מטפלת מזה שש שנים בקבוצה של קרוב לשלושים חתולים, מספרת על עקירה שיטתית של עיני החתולים השחורים.
לדבריה מדובר בלא פחות משישה חתולים שחורים, חלקם הצטרפו לקבוצה שלה לפני כמה חודשים, אשר לכולם נעקרה העין הימנית ולשניים מהם אף נקטע הזנב. לדבריה, החתולים הצטרפו לקבוצה כשהם בריאים ושלמים ועם הזמן היא הבחינה כי עיניהן נעקרות. "זה מקרה מזעזע, אני לא יודעת בוודאות שזה מעשה ידי אדם אך זה בהחלט מעורר תהיה - מדוע רק עיניהן הימניות של החתולים השחורים נעקרות?", היא אומרת.
קראו עוד בנושא: • זוועה בתלפיות: מעיים של חתול פוזרו בכניסה לבניין מגורים • תעלומה באוניברסיטה העברית: יותר מ-20 חתולים נעלמו מהמוסד • מי ידאג ל- 15 חתולי הרדיו של 'קול ישראל'?
מאכילת החתולים פנתה לעמותה למען חתולי הרחוב שם שוקלים כיצד לטפל בבעיה החדשה. בין היתר מתכננים שם הפצה של כרוזים בשכונה, בעיקר כאלה בעלי תוכן מסורתי והלכתי שיסביר על מהות צער בעלי חיים ועל הפגיעה בחיות. "לאחרונה הגיע אליי חתלתול שחור, קטן מאוד", מסכמת המאכילה. "אני כולי תקווה שהוא לא ימצא עצמו מאבד איבר בזמן הקרוב".
ב"מיזם 100" מחפשים בדחיפות עדי ראייה, ניתן לעדכן את צוות המיזם בתיבת הפניות באמצעות: הודעה פרטית בעמוד הפייסבוק "מיזם 100" או בכתובת המייל: meyzam100animals@gmail.com