"הקידמה" הגיעה לשכונת ימין משה: אחרי שנים בהם לא היו שירותים ציבוריים בטחנת הרוח בימין משה, עקב מחלוקות שונות ומשונות. העירייה הצליחה לאחרונה לשים סוף לסאגה הלא מכבדת הזאת שבמקום מספר 2 בעיר במספר התיירים המבקרים, אחרי הכותל , אין שירותים ציבוריים לטובת המבקרים הרבים. השירותים החדשים ממוקמים לצד החניון העליון, על שטח של גינה עירונית. הסיבה: במתחם עצמו לא היתה אפשרות טכנית להעביר אינסטלציה וגם כי מדובר גם בשטח פרטי המוחזק על ידי קרן ירושלים.
1 צפייה בגלריה
השירותים הציבוריים בימין משה
השירותים הציבוריים בימין משה
השירותים הציבוריים בימין משה
(צילום: עיריית ירושלים)


עד כה נאלצו התיירים והקבוצות המאורגנות, שמגיעות לסיורים במקום על בסיס יום יומי, ללכת לבית הארחה של משכנות שאננים או למסעדת מונטיפיורי הסמוכים ולבקש להשתמש בשירותים הפרטיים שלהם. כמובן כשמדובר בקבוצה שלמה לרוב הם היו נענים בשלילה. החל מהשבוע גם בימין משה יש מקום מוסדר להתפנות.
בעירייה מסבירים כי "במהלך שנת 2020 נפתחו מבני שירותים חדשים במתחמים: רוקפלר, כי"ח, גילה- פארק ספורטק, פארק אלמליח, ימין משה, העי"ח פארק מורנו וגן סקאר עליון, שעתיד להיפתח ביום שלישי הקרוב. מבני שירותים שופצו בגן המפלצת, העיר העתיקה, גן הסוס, אגריפס ובשוק מחנה יהודה. עד לסוף השנה הנוכחית, ייפתחו עוד 5 מבנים של שירותים ציבוריים ברחבי העיר".