הסניף והסערה ברשת: בקבוצת פייסבוק המאגדת תושבים בקרית יובל נרשם בתקופה האחרונה גל של תלונות נגד נקודת הדואר שברחוב וולטה-עלית. לטענת התושבים, בין השאר בסניף החליטו לקצץ את תיבות הדואר.
1 צפייה בגלריה
סניף הדואר בקרית יובל
סניף הדואר בקרית יובל
סניף הדואר בקרית יובל
(צילום: אלכס קולומויסקי)

תיבת ההפתעות

"באתי במוצאי שבת ואני רואה שאין לי בכלל תיבה", סיפרה תושבת השכונה. לטענתה, אחרי 12 שנים בהן היא נעזרה בשירות, התיבה נלקחה ממנה, ובמשך מספר ימים היא לא ידעה לאן הועבר הדואר שלה.
מדואר ישראל נמסר: "מספר תאי הדואר ביחידה צומצמו והועתקו לתוך הסניף בהתאם לצרכי היחידה, ובמקביל, חלק מהתאים העודפים הועברו ליחידות אחרות. מספר תא הדואר של כל לקוח שביצע תשלום לשנת 2021 נשמר, והלקוח ימשיך לקבל שירות באותו התא. שוברי בקשת תשלום מועברים כסדרם מבעוד מועד ללקוחות תאי הדואר באמצעות ההודעות שנשלחות בתחילת חודש נובמבר ואף ומחולקות לתאים".

"גברת, 17 חבילות יש לך, מה זה חגיגה?"

בעקבות פרסום התלונה בפייסבוק, היו תושבים נוספים שטענו כי תיבות הדואר שלהם בוטלו או הועברו לאתר אחר. תושבים אחרים טענו כי הם נפגעו מהיחס אותו הם קיבלו במקום. אחת המתלוננות סיפרה כי כאשר הגיעה לקבל חבילות נאמר לה: "גברת 17 חבילות יש לך, מה זה חגיגה?".
על כך הגיבו ב'דואר ישראל': "פעילות יחידת שירותי הדואר ופעילות מרכז המסירה של חבילות מופרדות זו מזו, על מנת להקל על לקוחותינו ולאפשר איסוף חבילות ללא צורך בקביעת תור מראש".