בשורה משמעותית לתושבי השכונות רחביה ונחלאות: עיריית ירושלים שינתה את הסדרי החניה במספר רחובות מרכזיים והעניקה עדיפות לתושבי האזור בחניה בכחול לבן אחרי השעה 18:00 בערב. בסך הכל לא פחות מ-210 מקומות חניה יוקצו לתושבים האזור בלבד. מדובר ברחובות ברחובות נרקיס, טרומפלדור, הנציב, אוסישקין והרחובות המקשרים בינו לנחלאות דרום.
1 צפייה בגלריה
רחוב מרדכי נרקיס
רחוב מרדכי נרקיס
רחוב מרדכי נרקיס
(צילום: mynet)
יו״ר המינהל הקהילתי אופיר לנג אמר כי ״במסגרת סיכום שערכתי עם אגף חנייה ובזכות עבודת מטה מקיפה, הסדר זה מצטרף לשורה ארוכה של רחובות אותם הכשרנו לטובת בעלי תו אזורי ברחבי לב העיר על מנת להקל על מצוקת החנייה של תושבי השכונה, לצד קידום פתיחת חניונים במחיר סמלי עבור המבקרים בסביבה, הסדרת מקומות פריקה וטעינה בשילוב פתרונות חנייה. ברצוני להודות לצוות המוביל שעמל איתנו על קידום הסדרי החנייה, לרבות ראש אגף חנייה רויטל מרזין, מנהל רובע מרכז בעירייה יובל יעקב ולנציגי חברת עדן. מובן מאליו כי לפנינו עוד עבודה רבה בנושא ובכוונתנו להמשיך לפעול במגוון דרכים לקדם פתרונות שונים להקלת מצוקת החנייה ברחבי השכונות בלב העיר״.
ראש העירייה משה ליאון מסר ל-mynet כי "הסדרי החנייה החדשים באזור הינם חלק מפעילות העירייה בנושא, המתקיימת תוך מתן קשב לצרכים השונים העולים מהשטח ולרווחת כלל התושבים. העירייה תמשיך לפעול בנושא, לצד פיתוח תשתיות ופתרונות תחבורה ציבורית".
פורסם לראשונה: 03:27, 16.12.20