תושבי שלושה בניינים במשכנות האומה נאבקים נגד הקמת בניין חדש שיסתיר להם את הנוף. מדובר בפרויקט שהיזם שלו הוא לא אחר מהשכן שלהם, הקבלן יהודה רחמים. בשבוע שעבר החליטו תושבים בשכונת היוקרה לצאת בקמפיין אישי נגד רחמים ולתלות שלטים מהמרפסות שלהם שעליהם כיתוב כגון "יהודה רחמים מסתיר לנו את השמש" או "לוקח לנו את האור".
1 צפייה בגלריה
המרפסות עם השלטים
המרפסות עם השלטים
המרפסות עם השלטים
(צילום: פרטי)
מוטי לוי, נציג ועד התושבים: "קנינו את הבתים שלנו במסגרת קבוצת רכישה רק לפני מספר שנים. אז לא היתה שום תוכנית לבניין החדש שרוצים עכשיו להקים מול החלונות שלנו, וכל מי שהבית שלו פונה לנוף הפתוח (בכיוון שבו המיזם של רחמים עתיד להיבנות; ק"פ) שילם אז מחיר יקר יותר. עכשיו באים והורסים לנו את השכונה. 
"עד כה הכל כאן זה בנייה חדשה ומתוכננת מראש, המבנים משתלבים ומסודרים, והכל הומוגני ובגובה אחיד. עכשיו יכניסו באמצע עוד בניין שיהיה אפילו גבוה יותר בעוד קומה אחת לפחות מהבניינים כאן. זה יפגע לא רק בנו אלא גם בכלל בנראות של כל השכונה. מעבר לכך גם אין לזה שום הצדקה, תכנונית או אחרת".
הקמפיין האישי הוא שלב חדש במאבק של השכנים, לאחר שבית המשפט דחה לאחרונה תביעה שהגישו בנושא. הנימוק לדחייה: הערכאות המשפטיות מוסמכות לדון רק בטענות לבעיות משפטיות, במידה שהתגלו בהליכי האישור של התוכנית, ולא בנושאי תכנון ובנייה לאחר שאלה כבר נבחנו בוועדות התכנון. התוכנית המדוברת אושרה לפני כשנה בוועדה המחוזית בניגוד לעמדת הוועדה המקומית.
רחמים בחר שלא להגיב לידיעה.