מרגישים שפיספסתם כמה אייטמים מעניינים? סקרנים לשמוע מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
במיינט רחובות מספרים על תושבת העיר כבת 18אשר הבחינה שבן זוגה משוחח עם כמה בחורות ברחוב, היא לא אהבה את זה ובתגובה ניסתה להשליכו מהמרפסת, הוא ניצל ברגע האחרון כשרוב גופו כבר היה תלוי מעבר למעקה. מספר ימים לאחר מכן נפגשו השניים אקראית במועדון, גם הפעם זה לא נגמר טוב כאשר אותה צעירה הבחינה כי בן זוגה לשעבר רוקד עם בחורה והחלה לתקוף אותו באגרופים בפניו. סדרת תקריות אלימות אלה הביאו את האיש לפנות למשטרה ולהגיש תלונה בגין אלימות נגד בת זוגו לשעבר. בשבוע שעבר הוגש נגד הצעירה כתב אישום בגין תקיפה.
נוסעים שעלו בתקופה האחרונה על אוטובוסים בראש העין נדהמו לגלות מדבקות שקוראות לנשים להיכנס לפנים האוטובוס ולפנות את המושבים מקדימה לגברים. על השלטים נכתב כי מדובר כביכול באוטובוס מהדרין בהוראת משרד התחבורה ו"הפרה של הוראה זו עלולה להיות עבירה פלילית". מאחר שהפליית נוסעים היא עבירה על החוק, ביררו תושבים מה מקור המדבקות וגילו כאמור כי מדובר במדבקות מזוייפות שהדביקו כנראה אנשים שמעוניינים לערער את הדו קיום השברירי בין חילונים לדתיים בעיר. חברת קווים מסרה למיינט ראש העין כי "מדובר במדבקה מזוייפת במתכונת שנמצאה לפני כחודשיים באחד האוטובוסים. כבר באותה עת, הנחתה הנהלת החברה להסירה מיידית ולסרוק את כל האוטובוסים לאיתור מדבקות מזויפות נוספות. החברה פועלת לאיתור הגורם העומד מאחורי המדבקות הנ״ל".
4 צפייה בגלריה
מדבקה מזוייפת על אוטובוס. צילום: מתוך הרשת החברתית
מדבקה מזוייפת על אוטובוס. צילום: מתוך הרשת החברתית
מדבקה מזוייפת על אוטובוס. צילום: מתוך הרשת החברתית
מוניות לנשים בלבד? במיינט ירושלים מדווחים על יוזמה חדשה של תושבי שכונת בית חנינא, המעוניינים להקים מערך מוניות לנשים בלבד. על פי היוזמה את המוניות יפעילו נהגות והן יסיעו אך ורק נשים. יו"ר המנהל הקהילתי בית חנינא, חוסן וצד, התייחס ליוזמה זו: "כל גבר מסורתי טיפוסי ירצה שהאישה שלו תיסע עם נהגת ולא נהג. יש כל הזמן חשש כאשר אישה נוסעת עם גבר זר במיוחד בשעות מאוחרות.
ביקורת נשמעה השבוע מצד הורים לילדים בגן 'אור של עולם' בשכונת רמז בראשון לציון, לאחר שגילו שבגן הוצב עץ אשוח מקושט לרגל חג המולד והנובי גוד. ההורים גילו את העץ בביקור בגן, ואז נודע להם שהעץ הוצב על ידי הגננת כחלק מפעילות לשנת האחדות, המציגה לילדים את כלל העדות השונות ומנהגיהם. דמותו של סנטה קלאוס הוחלפה בשם סבא כפור, והילדים למדו על משמעותו בתרבות הרוסית.
4 צפייה בגלריה
עץ אשוח בגן הילדים | צילום: פרטי
עץ אשוח בגן הילדים | צילום: פרטי
עץ אשוח בגן הילדים | צילום: פרטי
בעקבות הגילוי פרצה סערה, שהחלה בקבוצת הווטסאפ של ההורים. חלק מההורים הביעו תרעומת, וראו את המהלך בעין לא יפה ויוזמה לא ראויה. אחרים דווקא בירכו. "על פי שאנחנו מבינים, הגננת רצה לחגוג את הנוביגוד, ראש השנה האזרחית על פי הרוסים, ושמה עץ אשוח בתוך הגן, והילדים קישטו אותו ורקדו סביבו", מספר אחד האבות למיינט ראשון לציון "אני גם חושב שהיא גננת מאוד טובה, והגן טוב מאוד. לדעתי גם צריך לדעת על הנובי גוד ולהבין שזה לא חג נוצרי. אבל במקביל אליי יש הורים שראו את זה בעין לא יפה ומחו על כך". הגננת סירבה להגיב על הביקורת שנשמעה ואמרה: "הייתה פעילות ואנחנו בשנת האחדות ונותנים מקום לפעילות של עדות שונות ואכן הייתה פעילות כזו. מעבר לכך אני לא רוצה להגיב".
4 צפייה בגלריה
תומר ארד. צילום עומר סבג
תומר ארד. צילום עומר סבג
תומר ארד. צילום עומר סבג
ועכשיו, אפשר לקנח עם משהו מתוק לסופ"ש - תומר ארד מקרית אתא רק בן 16 וכבר סומן כדבר הבא בעולם האפייה. יש לו אלפי עוקבים באינסטגרם, פגישות ושיתופי פעולה עם קונדיטורים מוכרים, ועם הזמן גם מתגבר זרם ההזמנות. במיינט קריות מספרים כי ארד מצליח לשלב בין האפייה ללימודים, וגם אם יש לו מבחן באותו היום, הוא עדיין יקבל הזמנה ויכין עוגה.
4 צפייה בגלריה
צילום: מתוך האינסטגרם
צילום: מתוך האינסטגרם
צילום: מתוך האינסטגרם