הותר לפרסום: משטרת ישראל עצרה אמש (א') את יוסף אוחיון, מנכ"ל עמותת אריות יהודה המכינה צעירים וצעירות לשירות צבאי, בחשד ביצע עבירות מין בקטינות במסגרת אותה עמותה בראשותו.
1 צפייה בגלריה
מנכ"ל עמותת אריות יהודה, יוסף אוחיון
מנכ"ל עמותת אריות יהודה, יוסף אוחיון
מנכ"ל עמותת אריות יהודה, יוסף אוחיון
(צילום: מתוך אתר העמותה)

"בתקופה האחרונה מנהלת היחידה ללחימה בפשיעה ציון של מחוז ירושלים חקירה סמויה בעקבות חשד לביצוע עבירות מין על ידי חשוד בשנות ה-40 לחייו, שמנהל עמותה המכינה גופנית ומנטלית צעירים וצעירות לקראת שירותם הצבאי", מסרו במשטרה.
על פי החשד, במהלך פעילות העמותה, בין היתר תוך השתלבות במוסדות חינוך גדולים בעיר ירושלים ויישובי הסביבה, יצר החשוד קשרים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן, תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי ובכך רכש את אמונן. עפ״י החשד, ביצע החשוד עבירות מין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות. אמש (א') הוא נעצר על ידי הבלשים בביתו והועבר לחקירה ביל"פ מרחב ציון.
נציג המשטרה אמר במהלך דיון הארכת מעצרו: "מדובר בפרשייה בהחלט חמורה ופגיעה בקודש הקודשים שלנו, בילדים שלנו. יש לא מעט ממצאים אשר מחזקים את החשד כלפי המשיב בעבירות מאוד מאוד חמורות. חלק מהקטינות הן קטינות מאוד. יש לנו עשרות פעולות חקירה לבצע". השופט החליט להאריך את מעצרו ב-7 ימים.
פורסם לראשונה: 12:42, 16.05.22