תיעוד דרמטי: נער צעיר כבן 15 ללא רישיון נהיגה, לקח את הרכב המשפחתי והחל לנסוע בפראות ברחובות העיר. כוח משטרתי שהבחין בו קרא לו לעצור אולם הצעיר המשיך בנסיעה הפרועה באזור שכונת תלפיות.
אתמול (שבת) סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר המרדף המשיך כאשר הצעיר הגיע לרחוב בר אילן בעוד שמספר ניידות משטרה דולקת אחריו, בשלב מסוים הוא איבד שליטה על רכבו, התנגש ברמזור ובמספר כלי רכב חונים.
מהמשטרה נמסר: "בליל שישי, הבחין צוות שוטרי תחנת מוריה ברכב שעורר חשדו ולא נענה לקריאתו לעצור תוך שהחל להימלט. מרדף אחר הרכב תוך הצטרפות ניידות תחנת לב הבירה במטרה להביא לעצירתו. בהגיעו למרכז העיר ברחובות ירמיהו-בר אילן, איבד הנהג שליטה ברכב וכתוצאה מכך ביצע תאונת דרכים עצמית תוך שפגע בשני כלי רכב חונים ולניידת משטרה. להפתעת השוטרים, ברכב נהג חשוד קטין (15) ויחד עמו ישב ברכב קטין (16) נוסף וכי הנהג לא הוציא רישיון נהיגה מימיו. כמו כן עלה כי הנהג החשוד נטל את מפתחות הרכב ששייך למשפחתו, יצא מכיוון פסגת זאב לכביש המהיר ובהמשך שב אל תוך העיר שם זוהה כאמור על ידי ניידות המשטרה ועורר את חשדם.
"משטרת ישראל תמשיך כל העת במאבק בתאונות הדרכים ותבצע פעילות אכיפה בדגש לעבירות החמורות והמסכנות את חייו של ציבור משתמשי הדרך".
פורסם לראשונה: 09:10, 22.05.22