ניסיון רצח במרכז העיר: עובד בפיצוציה במדרחוב בן יהודה נעצר השבוע (ב') לאחר שהצמיד חרב לגרונו של אדם עמו היה מסוכסך והכה אותו לאחר מכן באמצעות פטיש. במשטרה מייחסים לעובד עבירת ניסיון רצח. מצבו של הנפגע: בינוני. כוחות משטרה הגיעו לזירה לאחר 20 דקות מרגע קבלת הדיווח.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: פרטי)
האירוע התרחש ביום שני סמוך לשעה 03:05 במדרחוב בן הלל כאשר העובד נטל חרב, הצמיד אותה לגרונו של הנפגע ולאחר מכן הכה אותו באמצעות פטיש. הפצוע פונה עם פגיעת ראש לבית החולים שערי צדק. חרף האירוע החמור, כוחות משטרה הגיעו לזירה למעלה מ-20 דקות. בחקירה העובד טען כי הנפגע איים עליו במשך מספר ימים.
סנגורו ציין: "מרשי מתאר בחקירות שלו שהוא סובל מהנפגע, הוא מתאר שהוא איים עליו ובא לתקוף אותו והוא מתאר שהוא הרגיש לחץ ונסער, ישבתי איתו הרבה זמן בתחנה והתרשמתי שהוא נשאר בזירה ולא נמלט".
השופט אלעד לנג הורה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים: "המשיב חשוד בניסיון גרימת מותו של אדם בכוונה. בהתאם למיוחס למשיב היום בשעות הבוקר המוקדמות, תקף המשיב אדם באמצעות דחיפתו והכאתו בחרב ולאחר מכן הכה את האדם באמצעות פטיש בכתפו ובראשו תוך גרימה לעילפון מיידי. המשיב בחקירתו למעשה הודה בביצוע המעשים והביע צער וחרטה על מעשיו אך הסביר כי פעל מתוך הגנה עצמית משחש מאוים על ידי הקורבן".