חברת שליחויות האוכל Wolt תחל לפעול בירושלים החל מה-18 באוקטובר 2021, לאחר שהשלימה את גיוס עובדיה בבירה. השירות, שיתחרה בחברת ״תן ביס״ המזוהה עם הצבע הכתום, יתפרס על גבי 19 שכונות ובמקביל יתמקד גם באזורי התעסוקה המרכזיים בעיר כמו קריית הממשלה בגבעת רם, אזורי ההייטק בהר חוצבים ובמלחה, מרכז העיר ומתחם התחנה.
2 צפייה בגלריה
בקרוב בירושלים
בקרוב בירושלים
בקרוב בירושלים
(צילום: עיריית ירושלים)
מבין שכונות המגורים אליהן יגיעו השליחים בשלב הראשון: יהיו הקטמונים, תלפיות מזרח, בית הכרם, קרית היובל, גבעת משואה, רמות, נחלאות, ארנונה, בקעה, תלפיות, המושבה הגרמנית, קטמון הישנה, ניות, רחביה, רסקו, אבו תור, בית צפאפא, שייח ג׳ראח והמושבה האמריקנית. לאחר מספר חודשי הרצה יתרחב השירות לכיוון גילה והר חומה בדרום העיר וצפונה לכיוון הגבעה הצרפתית ורמת אשכול. עד כה, 100 מסעדות הצטרפו לשירות, כך לדברי הנהלת החברה. ״הליך צירוף המסעדות החל בקיץ ויתרחב לאחר שפעילות וולט תחל בעיר. שליחים רבים כבר גויסו וצוידו כדי לכסות את העיר ההררית ביותר שוולט תפעל בה בעולם. פעילות השליחים בעיר תהיה בעיקרה על קטנועים - בשל המבנה ההררי הייחודי של העיר״.
2 צפייה בגלריה
בקרוב בירושלים
בקרוב בירושלים
בקרוב בירושלים
(צילום: באדיבות עיריית ירושלים)
בעיריית ירושלים מציינים כי ״כניסתה של וולט לבירה נערך בשיתוף עם אגף קידום עסקים וכולל מפגשים עם הנהגת המסעדות ושוק מחנה יהודה, כך שתטיב עם העסקים הירושלמים ותושבי העיר״. ראש העירייה משה ליאון אמר כי ״הכניסה של וולט לירושלים תכניס עוד תנועה כלכלית מבורכת למסעדות בעיר ותנגיש את מרכולתם באותו סטנדרט גבוה שיש במקומות אחרים בארץ ובעולם״. לכל העדכונים – חדשות mynet ירושלים